Wat vinden jullie van onze planten is de 1 ste voor ons

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • jeroenkirsten
    Advanced Stoner
    Member
    • Aug 2014
    • 50

    #1

    Wat vinden jullie van onze planten is de 1 ste voor ons

    Korting op 420shop
    Beste mede gebruikers
    wat vinden jullie van onze plantjes worden
    1 is een easy bud autoflower en 1 white widdow 14273559540482056927054.jpg
    14273559540482056927054.jpg1427356021504-1672193972.jpg1427356021504-1672193972.jpg
  • dieseltj
    Advanced Grower
    • Dec 2014
    • 1020

    #2
    Re: Wat vinden jullie van onze planten is de 1 ste voor ons

    er is nog niet veel aan te zien he
    tot nu toe gaat het presies goed kan je even meer info geven met wat je kweekt?
    -lamp wat?
    -tent?hok?
    -welke aarde
    -welke potten je gaat gebruiken
    - beetje meer info

    grtzz dieseltje

    Comment

    • jeroenkirsten
      Advanced Stoner
      Member
      • Aug 2014
      • 50

      #3
      Re: Wat vinden jullie van onze planten is de 1 ste voor ons

      Oorspronkelijk geplaatst door dieseltj
      er is nog niet veel aan te zien he
      tot nu toe gaat het presies goed kan je even meer info geven met wat je kweekt?
      -lamp wat?
      -tent?hok?
      -welke aarde
      -welke potten je gaat gebruiken
      - beetje meer info

      grtzz dieseltje
      We hebben onze kleren kast omgebouwd tot kleine hokje waar precies 2 planten in kunnen er hangen 2 spaarlampen boven elke plant ze eigen lamp en het is meer voor de lol dan voor de opbrengst de aarde die we gebruiken is gewoon pot grond voor 2 maanden voeding
      en ze staan in 10 liter emmers met gaten er onder in

      Comment

      • dieseltj
        Advanced Grower
        • Dec 2014
        • 1020

        #4
        Re: Wat vinden jullie van onze planten is de 1 ste voor ons

        ok das leuk.
        welke wattage heeft u spaarlamp?
        en 10 liter is goed voor autoflowers deed ik ook vroeger toen ik ze gebruikte

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        en hoeveel centimeter hangt jou lamp van de plantjes?

        Comment

        • jeroenkirsten
          Advanced Stoner
          Member
          • Aug 2014
          • 50

          #5
          Re: Wat vinden jullie van onze planten is de 1 ste voor ons

          Wattage geen idee 2700 kelvin en cm of 5 boven de plant14273600352271949566304.jpg

          Comment

          • Serialchiller91
            Advanced Stoner
            Member
            • Jan 2015
            • 58

            #6
            Re: Wat vinden jullie van onze planten is de 1 ste voor ons

            Ziet er goed uit , niet gestrekt ofzo
            Goed begonnen is al half gewonnen
            eind januari zagen die van mij er ook nog zo uit

            En jullie kweken hetzelfde als ik , in een oude kleerkast , voor de lol en da opbrengst maakt niet uit xD
            alvast geen zorgen , is echt niet zo moeilijk als het lijkt :p



            Succes met de kweek verder!

            Comment

            • jeroenkirsten
              Advanced Stoner
              Member
              • Aug 2014
              • 50

              #7
              Re: Wat vinden jullie van onze planten is de 1 ste voor ons

              Hahah hoeveel opbrengt hadt je uit je kleren kast

              Comment

              • dieseltj
                Advanced Grower
                • Dec 2014
                • 1020

                #8
                Re: Wat vinden jullie van onze planten is de 1 ste voor ons

                Ik denk wel als je er iets voor te roken af wil halen dat je toch een zwaarder lamp moet gaan gebruiken in de bloei..

                Comment

                • jeroenkirsten
                  Advanced Stoner
                  Member
                  • Aug 2014
                  • 50

                  #9
                  Re: Wat vinden jullie van onze planten is de 1 ste voor ons

                  Hoorde dat dat niet hoefde ivm autoflowers

                  Comment

                  • dieseltj
                    Advanced Grower
                    • Dec 2014
                    • 1020

                    #10
                    Re: Wat vinden jullie van onze planten is de 1 ste voor ons

                    wat een zwaarder lamp? ga je ze buiten zetten dan in de zon,?

                    Comment

                    • belladonna
                      Guru of all Growers
                      Lucky Member
                      • Aug 2008
                      • 10674

                      #11
                      Re: Wat vinden jullie van onze planten is de 1 ste voor ons

                      Gefeliciteerd met jullie prachtige baby plantjes
                      Oho autoflower moet je met goed weer buiten zetten en in de nacht binnen voor het raam das beter dan die lampen
                      God was never on your side..

                      Comment

                      • QnQ
                        Godlike Grower
                        Lucky Member
                        • Sep 2010
                        • 26093

                        #12
                        Re: Wat vinden jullie van onze planten is de 1 ste voor ons

                        Op deze manier hoef je je ook niet druk te maken over opbrengst en dat je dat dan ook nog moet gaan drogen enzo.
                        Dat zijn alvast een paar zorgen minder, toch ?
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment

                        • jeroenkirsten
                          Advanced Stoner
                          Member
                          • Aug 2014
                          • 50

                          #13
                          Re: Wat vinden jullie van onze planten is de 1 ste voor ons

                          Oorspronkelijk geplaatst door belladonna
                          Gefeliciteerd met jullie prachtige baby plantjes
                          Oho autoflower moet je met goed weer buiten zetten en in de nacht binnen voor het raam das beter dan die lampen
                          ja mag het eerst wel ff mooi weer worden daarom maar ff lampen erop

                          Comment

                          • Serialchiller91
                            Advanced Stoner
                            Member
                            • Jan 2015
                            • 58

                            #14
                            Re: Wat vinden jullie van onze planten is de 1 ste voor ons

                            Heb geen idee hoeveel de opbrengst zal zijn :p
                            Dit zijn ze , ze moeten nog ongeveer 10-14 dagen staan , daarna kan ik ze oogsten
                            P1030137.jpgP1030144.jpg

                            Grtz

                            Comment

                            • dieseltj
                              Advanced Grower
                              • Dec 2014
                              • 1020

                              #15
                              Re: Wat vinden jullie van onze planten is de 1 ste voor ons

                              ziet er lekker uit welke lamp gerbuik jij? :p
                              Oorspronkelijk geplaatst door Serialchiller91
                              Heb geen idee hoeveel de opbrengst zal zijn :p
                              Dit zijn ze , ze moeten nog ongeveer 10-14 dagen staan , daarna kan ik ze oogsten
                              [ATTACH=CONFIG]258121[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]258122[/ATTACH]

                              Grtz

                              Comment

                              Bezig...