Mededeling

Collapse
No announcement yet.

groeiproblemen denk ik (autoflower)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

groeiproblemen denk ik (autoflower)

Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

ben net begonnen met mijn eerste kweek. Nu staan deze plantjes (3x c4 auto en 1x big bang auto) bijna 2 weken te "groeien", maar groeien doen ze niet echt. nu het autoflowers zijn had ik na veel te lezen toch gedacht dat ze iets sneller zouden groeien. geef dagelijks een beetje water met rhizotonic, temperatuur is gemiddeld 22c en lv schommelt tussen de 50 en de 70(luchtbevochtiger). Nu heb ik gemerkt dat temperatuur 's nachts daalt tot ongeveer 10 a 12c. Wat niet goed is denk ik. zou dit de groei vertragen? Ze zien er op het eerste zicht toch niet zo slecht uit. Is mijn opstelling in orde: hangt lamp (250w) goed, staat ventilator goed, potten niet te klein,... Heb al een klein verwarmingstoestel voorzien (indien nodig) om 's nachts eventueel bij te verwarmen zodat tempverschil niet te groot wordt. 1 plantje (laatste foto) staat er al iets langer in en is denk ik naar de kloten. Alle tips zijn welkom. alvast bedankt.

Re: groeiproblemen denk ik (autoflower)

Is dat batmix? Daar verbranden zaailingen in. En ja, 10 tijdens de nacht is te koud, zou 18 moeten zijn.

Comment

nee geen batmix, is plagron light-mix met perliet met minimale bemesting zodat je zelf naar eigen inzicht kan bemesten. Heb deze nacht op 18 - 19 gezet. In de dag is het 22 - 23. Dus temperatuurverschil is niet meer zo groot wat toch zou moeten helpen?

Comment

Topic gesloten wegens dubbel topic: https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...8autoflower%29
        Veel gestelde vragen over het forum

JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Footer Left Ad

Collapse
        Bezig...
        X