Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

amnesia auto & strawberry sour diesel buitenkweek HELP !

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Klimaat: amnesia auto & strawberry sour diesel buitenkweek HELP !

    Korting op 420shop
    www.wietzaadjes.nl
    - https://www.wietzaadjes.nl/og-kush-a...ietzaadjes-nl/
    - https://www.wietzaadjes.nl/amnesia-auto-huismerk/
    - https://www.wietzaadjes.nl/strawberr...evils-harvest/

    Eind mei zal ik ze beginnen ontkiemen 3 van de amnesia auto's , en 3 van de OG kush auto , en 2 van de strawberry sour diesel
    ze hebben genoeg ruimte want het is gewoon in mijn tuin en ik ga de planten binnenzetten bij regen of slecht weer (ik ga hier uiterraard niet in overdrijven)

    Nu weten jullie al wat meer wat ik zowat vanplan ben , nu heb ik een paar belangrijke vragen waar ik heel graag een antwoord op zou willen ..

    - Heeft er iemand ervaringen met de Amnesia auto plantjes of 1 van de andere 2 soorten ?

    - Hoeveel gram zal ik kunnen oogsten per autoflower (droog zonder takken)

    - Is het erg als de planten een keer of een paar keer in de regen staan ? (heb gehoort dat de plant dan zou rotten)

    graag antwoord hierop bese kwekers

    #2
    Re: amnesia auto & strawberry sour diesel buitenkweek HELP !

    Hoeveel gram dat je kan oogsten weet niemand
    En nee erg is het niet dat ze eens in de regen staan,bij een lange natte periode is het natuurlijk wel handig (doe het zelf ook )
    Last edited by Bossman; 4 April 2015, 17:24.
    - Fast Bud
    - Royal Dwarf Auto
    - Big Devil XL Auto & NY Diesel Auto

    Comment


      #3
      Re: amnesia auto & strawberry sour diesel buitenkweek HELP !

      Danku voor het antwoord Bossman !

      nu hoop ik dat er iemand is die ervaringen heeft met de amnesia auto zaden en hier wat over kan informeren
      Last edited by TangerineHaze; 4 April 2015, 17:39.

      Comment


        #4
        Re: amnesia auto & strawberry sour diesel buitenkweek HELP !

        Heb je al bij de binnen/buiten- kweekverslagen gekeken ?
        Daar kun je ervaringen met soortjes vinden.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: amnesia auto & strawberry sour diesel buitenkweek HELP !

          Beetje regen kan geen kwaad, zolang het opdroogt. Langdure regenen van paar dagen zou ik zeker vermijden. Daardoor is bij mij buiten al veel gaan rotten. En als je buiten kweekt kijk dan voor soortjes die het buiten goed doen. Green o matic, the church critical enzovoort

          Comment


            #6
            Re: amnesia auto & strawberry sour diesel buitenkweek HELP !

            Oorspronkelijk geplaatst door TangerineHaze View Post
            Beste kwekers,


            - Heeft er iemand ervaringen met de Amnesia auto plantjes of 1 van de andere 2 soorten ?
            Had afgelopen jaar een andere auto haze, zal ongeveer overeenkomen met de amnesia. Duurde best lang voor ze een keer gingen bloeien, ging verder prima, behalve een paar rupsen die de boel onderpoepten en ook een duidelijke haze voorkeur hadden (rupsen met smaak). Van m`n opbrengst van afgelopen jaar is de hase echt m`n favoriet. Heerlijke zoete, vrolijke wiet. Heb er nog een paar zaadjes van die ik deze week ga ontkiemen.

            Oorspronkelijk geplaatst door TangerineHaze View Post

            - Hoeveel gram zal ik kunnen oogsten per autoflower (droog zonder takken)
            Ik haal altijd zo`n 20 gram per plant, niet veel meer of minder, heb ergens gelezen dat autoflowers veel minder voeding afhankelijk zijn. Ze doen meer hun ding en daar heeft veel of hele dure voeding niet zo veel invloed op. Beetje voeding op regelmatige tijden is nooit verkeerd.
            Oorspronkelijk geplaatst door TangerineHaze View Post
            - Is het erg als de planten een keer of een paar keer in de regen staan ? (heb gehoort dat de plant dan zou rotten)
            Een keer is geen ramp, maar hoe minder, hoe beter. Vocht bij de planten geeft altijd meer kans op toprot, probeer iets van een afdakje met een stukje plastic te fixen. Als je het leuk vind om wat te timmeren, maak een klein kasje van wat sloophout en wat plastic voor kassen. Staan ze altijd droog en minder insecten, denk wel aan goede ventilatie, bijvoorbeeld met vliegengaas.
            Autoflowers 2016

            Comment

            Bezig...
            X