Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LED verlichting

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Verlichting: LED verlichting

    Korting op 420shop
    Heeft er soms al iemand ervaring met of tips over de nieuwste LED verlichting?
    Dit lijkt wel interessant om minder stroom te verbruiken en de lange levensduur.

    Grtn
    Last edited by Gambino36; 4 April 2015, 17:58.

    #2
    Re: LED verlichting

    Minder stroom : Fabeltje.
    Langere levensduur : Sprookje.

    Nog meer ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: LED verlichting

      De tv's schijnen wel goed te zijn.

      Comment


        #4
        Re: LED verlichting

        Die op m'n fiets doen t ook goed.

        Comment


          #5
          Re: LED verlichting

          Ikheb een led panneel met groei en bloei stand en ik heb er 1 keer mee geeperimenteert en ben net weer een beetje begonne en het gaat nu redelijk goed .
          ik heb gemerkt dat de verhalen dat 100 watt led 200 watt hps moet kunne vervange fabeltjes zijn inderdaat maar heb nu 14 mooie plantjes groeie .
          het zijn wat oudere zaatjes en groeie wat minder dan de stekjes van de vorige keer maar mooie grote bladere 7 vingers.
          ik heb ook gemerkt dat je led een stuk dichter bij de plant moet hange voordat ze het licht echt willen gaan gebruike om te gaan groeien. maar buite dat om ben ik zeer tevrede maar ooknog een beetje zoekende naar de beste metode om led te gebruiken .
          ik heb een 300 watt paneel groen van future growing (groei stand zou 180 watt verbruikken en samen met de bloei stand aan 300 watt maar het werkelijke verbruik moet ik nog checken dat heb ik zelf ook nog niet gedaan wel interessante vraag want ik ging gewoon op de mooie blauwe oge van de verkoper af.
          Last edited by puur indica; 4 April 2015, 22:53.

          Comment


            #6
            Re: LED verlichting

            Moeder natuur schenkt u beste en goedkoopste licht
            Wihte widow

            Comment


              #7
              Re: LED verlichting

              Ik wil in de winter tegen de herfst niet weer naar de shop hoeve gaan dus is dit als overlapping een goed alternatief dacht ik zelf en tot nu toe goed te doen ben weer aan het voorgroeie . Dit is overigens wel reguler zaad dus man en vrouw door elkaar maar ben altijd ruim optijd geweest met het scheiden . Ik heb vorig jaar zaad gemaakt met beste man en vrouw die ik had en nu gezaaid lemon soort weet niet precies wad voor iets het is goed en een indica


              Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

              Comment

              Bezig...
              X