Iemand ervaring met Herijuna?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • saand
    Senior Stoner
    Member
    • Mar 2015
    • 26

    #1

    Iemand ervaring met Herijuna?

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen,

    Ik vroeg me af of iemand ervaring heb met het soortje Herijuana op coco binnen??

    Lijkt mij wel interessant..
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Re: Iemand ervaring met Herijuna?

    Op Lightmix.
    heri003.JPG heri004.JPG heri005.JPG heri006.JPG

    Fijn plantje, lekker snel, apart rokertje, typische smaak, je moet er wel van houden, tis niet echt mijn ding.
    Goed afgebloeid een super potent soortje, voor 's zomers in de hangmat.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • saand
      Senior Stoner
      Member
      • Mar 2015
      • 26

      #3
      Re: Iemand ervaring met Herijuna?

      Oke bedankt voor de foto's.
      Smaak te vergelijken met Sour Diesel??

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Re: Iemand ervaring met Herijuna?

        Nope, Diesel is heel anders.
        Herijuana heeft een hint naar pepermunt/mint en komt veel harder binnen.
        't Is geen soortje om voor je naar werk/school gaat nog even te roken.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        Bezig...