Hulp gezocht voor startende kweker

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • pdw
    Plantje
    Nieuw Lid
    • Apr 2015
    • 14

    #16
    Re: Hulp gezocht voor startende kweker

    vandaag ook maar amnesia en ak auto zaadjes binnen gekregen, net in vochtige watjes gedaan. afwachten dan maar

    Comment

    • pdw
      Plantje
      Nieuw Lid
      • Apr 2015
      • 14

      #17
      Re: Hulp gezocht voor startende kweker

      Ik heb vandaag van een kennis een fles voeding en een fles wortelstimulator gekregen, nu is mijn vraag, hoe ga ik deze toepassen?
      Ik heb al op het forum enkele berichten gelezen.

      Voeding op het blad spuiten met een planten spuit, en de wortelstimulator gewoon met het regenwater meegeven aan de aarde, is dit correct?

      Comment

      • Hypnotized
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • Dec 2014
        • 926

        #18
        Re: Hulp gezocht voor startende kweker

        Voeding op het blad spuiten?
        Wat voor voeding is het?
        Bij mijn weten moet je je voeding ook gewoon met t water meegeven hoor ^^

        Comment

        • FlintStoned
          Banned
          • Oct 2012
          • 5580

          #19
          Re: Hulp gezocht voor startende kweker

          Fabrikant Google en je vind de gebruiksaanwijzing en het voedingsschema

          Comment

          • pdw
            Plantje
            Nieuw Lid
            • Apr 2015
            • 14

            #20
            Re: Hulp gezocht voor startende kweker

            haha had inderdaad verkeerd gelezen, met het water meegeven natuurlijk :p

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #21
              Re: Hulp gezocht voor startende kweker

              Maar nu nog niet heh !
              Over een paar weken pas.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              • pdw
                Plantje
                Nieuw Lid
                • Apr 2015
                • 14

                #22
                Re: Hulp gezocht voor startende kweker

                Ik gebruik nu alleen de wortelstimulator op de zaadjes en stekjes waar al blaadjes aan zijn, de voeding doe ik pas na een maand

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                Nog een vraag, hoezo worden de topjes van de blaadjes afgeknipt?blad.png

                Comment

                Bezig...