Zware geurhinder bij kweek

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • k1
    Wicked Grower
    MemberLucky Member
    • May 2011
    • 3660

    #16
    Re: Zware geurhinder bij kweek

    je afzuiger is ni zwaar genoeg , en growshop alien zal niet meer open gaan vermoed ik !!
    Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

    Comment

    • CaesarX
      Expert Stoner
      MemberLucky Member
      • Jan 2015
      • 82

      #17
      Re: Zware geurhinder bij kweek

      Wat denken jullie van deze combi?
      Vent: http://www.terraterra.be/extracteur-...;EXT;EXTCANFAN
      Filter: http://www.terraterra.be/canfilter-o...LTRE;CANORIGIN

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #18
        Re: Zware geurhinder bij kweek

        Die fan is 125mm en de filter is 160mm
        Beter zoek je met dezelfde afmeting zodat er geen verloop tussen moet.
        Je zult dan nog wel nieuwe slang bij moeten kopen als je iets vind waar je huidige slang niet op past.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • Stemma
          Exquisite Grower
          420 Member
          • Mar 2014
          • 7415

          #19
          Re: Zware geurhinder bij kweek

          Vind het wel klote voor je CaesarX, koop je mooie nieuwe set....

          Maar wat anders, stoorde je je aan het geluid van de buisafzuiger ? Dan misschien toch gelijk voor een softboxje ?
          Stemma doet het forum, stout 2017

          Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

          Comment

          • CaesarX
            Expert Stoner
            MemberLucky Member
            • Jan 2015
            • 82

            #20
            Re: Zware geurhinder bij kweek

            Oorspronkelijk geplaatst door Stemma
            Vind het wel klote voor je CaesarX, koop je mooie nieuwe set....

            Maar wat anders, stoorde je je aan het geluid van de buisafzuiger ? Dan misschien toch gelijk voor een softboxje ?
            Wel het geluid stoorde me niet echt vermits de tent in een aparte kamer staat maar mss kan ik wel eens kijken naar zo'n softbox maar ik dacht dat die veel duurder waren niet? Ga eens kijken

            Comment

            • beowulf
              Exquisite Grower
              MemberLucky Member
              • Nov 2008
              • 6495

              #21
              Re: Zware geurhinder bij kweek

              Oorspronkelijk geplaatst door CaesarX
              Thx beowulf, heb je een voorbeeld want ik vind geen 475 kuub filter van Can op de site van de shop. Gaat zo'n zwaarde filter ook passen op mn afzuiger want is zie dat zwaardere filters bijna allemaal een grotere diameter hebben dan mn afzuiger van 100mm? Of ga ik nu helemaal de mist in?
              Ik heb een prima klima. 620 kuub is die, 475 optimaal. De meeste filters zijn idd 125 of 150. Daar gingen ze bij Alien de mist in. Die afzuiger voldoet op zich wel, maar de filter is te licht. Toch in de winter periode. Durf mij ni uitspreken over de zomer want dan kweek ik ni.
              Op deze moment krijg je 10% korting bij culture indoor in Brussel. Hebben geen webshop, de website is puur ter illustratie. Vriendelijke mensen.

              Comment

              • CaesarX
                Expert Stoner
                MemberLucky Member
                • Jan 2015
                • 82

                #22
                Re: Zware geurhinder bij kweek

                Thx voor de tip beowulf! Spreken ze er ook nederlands? Zo ja kan ik mn vriendin laten gaan anders moet ik zelf gaan

                Comment

                • CaesarX
                  Expert Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Jan 2015
                  • 82

                  #23
                  Re: Zware geurhinder bij kweek

                  uploadfromtaptalk1429293011969.jpguploadfromtaptalk1429293035056.jpgTrouwens dit zijn 2 van mn dames. Zouden ze nog lang moeten voor ze moeten geoogst worden?

                  Comment

                  • beowulf
                    Exquisite Grower
                    MemberLucky Member
                    • Nov 2008
                    • 6495

                    #24
                    Re: Zware geurhinder bij kweek

                    De eigenaar kan een beetje Nederlands ja. Zie ik daar een banaantje op foto 2? Onderaan.

                    Comment

                    • De Witte
                      Ultra Grower
                      MemberLucky Member
                      • Dec 2013
                      • 2133

                      #25
                      Re: Zware geurhinder bij kweek

                      Aan de zijdelingse groei te zien moeten ze nog horizontaal groeien.
                      Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                      Comment

                      • CaesarX
                        Expert Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Jan 2015
                        • 82

                        #26
                        Re: Zware geurhinder bij kweek

                        Wat is een banaantje?
                        Hoe bedoel je zijdelingse groei?

                        Comment

                        • Stemma
                          Exquisite Grower
                          420 Member
                          • Mar 2014
                          • 7415

                          #27
                          Re: Zware geurhinder bij kweek

                          Een banaantje is een mannelijk kenmerk, in dit geval in je top. Dat zijn wat hermatrekjes, wat wel vaker voorkomt. Je kan ze evt er tussen uit pulken met een schone pincet om te voorkomen dat hij de calyxen bevrucht en je zaadvorming in je top krijgt. Als je nog maar paar dagen hoeft, zal dat niet zo'n vaart lopen.

                          Zijwaartse groei duidt op de positie van je foto,
                          die staat nl. op zijn kant.
                          Stemma doet het forum, stout 2017

                          Stemma doet stout (2016)
                          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                          Comment

                          • CaesarX
                            Expert Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Jan 2015
                            • 82

                            #28
                            Re: Zware geurhinder bij kweek

                            Ah ok en is het nog maar een paar dagen denken jullie? Tot ze oogstrijp zijn?

                            Comment

                            • Druid73
                              Senior Stoner
                              Member
                              • Nov 2014
                              • 32

                              #29
                              Re: Zware geurhinder bij kweek

                              Wellicht een andere insteek,
                              Probeer anders eens ionisatie ..

                              Zelf zet ik altijd een computer aan in de ruimte,
                              Zorgt voor warmte, circulatie en ioniseert de lucht en dus de geurtjes..
                              - King Willy Seeds - UHR genetics

                              Comment

                              • QnQ
                                Godlike Grower
                                Lucky Member
                                • Sep 2010
                                • 26093

                                #30
                                Re: Zware geurhinder bij kweek

                                Hahaha...
                                Nah, ik heb 24/7 meerdere computers aan staan, maar 1 plant in die ruimte ruik je wel hoor, laat staan dat een ander het ruikt.
                                Iemand die geen wiet gebruikt ruikt dat nog 10x sneller dan jij.
                                Voor echt werkende ionisatie moet je een ozongenerator tussen de uitgaande lucht zetten, maar da's weer een ander hoofdstuk.

                                Tijdens knippen en drogen heb je zeker een goed filter nodig, dan wordt de geur nog wat sterker.
                                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                                Comment

                                Bezig...