Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

welke best voor buiten(van de 4)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweektip: welke best voor buiten(van de 4)

    Korting op 420shop
    hey, beste mede-growers

    zit namelijk met mijn eerste buitenkweek, heb paar soorten binnen een 3-4tal weken voor gegroeid. nu ben ik niet zeker wat het beste buiten past?
    zit mee amnesia haze (maar die moe te lang staan,)critical kush, liberty haze, en royal madre maar daar heb ik maar 1van, een probeer zaadje.
    ik persoonlijk dacht royal madre maar heb die wel moeten toppen omdat hij al te hoog begon te worden, maar dat zal geen probleem zijn denk ik?
    allemaal 8-9 weken bloei(behalve amn.)van de critical kush ben ik 4 stekken aan het wortelen maar denk dat zaadje veel beter ga zijn voor buiten.
    ben niet zeker of ik ga w8ten tot 16 mei ofzo, lijkt mij nog zo lang.


    benieuwd wie mij kan bijstaan met goede raad?
    gr

    #2
    Re: welke best voor buiten(van de 4)

    Vorig jaar ook een lemon haze in de polder gezet.
    In het begin had ik er weinig hoop in, viel veel regen en weinig zon.
    Nou!!! Hij werd uiteindelijk zo groot dat ik me serieus zorgen begon te maken.
    Later bleek dat terecht...mn dame bleek vreemd te gaan.
    Op een mooie dag in augustus was ze verdwenen.
    Veel s6 en zorg dat ze niet vreemdgaan.haha

    Comment


      #3
      Re: welke best voor buiten(van de 4)

      mjah, kweet dat het regelmatig voorkomt, zou toch iets voorzien van camera ofzo. maar hoe grooter hoe moeilijker of weg te nemen/vervoeren zeker in volle grond, en opbrengst(als ze nie int zicht komt,of door derden).
      ben nog aant twijfelen tss liberty haze en royal madre, alle twee sativa-dominant.

      mag er nie aan denken moest het bij mij gebeuren, maar kga positief ingesteld eraan beginnen

      ga je der nog een doen? mss aan raam(autoflower ofzo,...)
      op welke datum zijde vorig jaar naar buiten getrokken?

      allesinds een klotestreek waarvan ik hoop dat veel growers van gespaard blijven. als ge een plant wilt, steekt der zelf de tijd en aandacht in(en de rest).
      en ga nie op mensen hun prive om hun dames te stelen!



      Comment


        #4
        Re: welke best voor buiten(van de 4)

        Mijn persoonlijke mening is toch de haze buiten te zetten duurd misschien even maar de opbrengst zal je belonen

        Comment

        Bezig...
        X