Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

willen jullie eens even kijken aub

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: willen jullie eens even kijken aub

    ik ben ook bezig met een kweek anders moet je af en toe is een kijkje nemen kzal een linkje erbij zetten

    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ineapple-chunk!!

    Comment


      #17
      Re: willen jullie eens even kijken aub

      De schade die je hebt, is aan een lob blaadje. Het eerste setje blaadjes dat je plant aanmaakt. Z'n eerste en in het begin, enige zonnepaneeltje. Deze blaadjes hebben ook een andere vorm, en zullen ook nooit groot worden. Later komen er typische wiet bladeren aan, en daar is dit plantje al druk mee bezig. De plant zal wel voldoende overlevingskansen hebben, mits je meer schade voorkomt in dit vroege stadium.

      Zelf heb ik een keer gehad dat het zaadhoesje bleef zitten, en het plantje kreeg dit hoesje maar niet van haar lob blaadjes af. Ze kon dus ook niet haar lob blaadjes uitvouwen. Het wordt meestal afgeraden om dit te doen, maar ik deed het toch: ik heb dat zaadhoesje verwijderd. Echter zat het vliesje te goed vast geplakt, waardoor het mij eens is voorgekomen dat 1 van de 2 lob blaadjes gewoon af brak. Ik was niet een deel van het blaadje kwijt, maar het hele blaadje.

      De plant had in vergelijking met de rest van de dames, hierdoor wel een groei achterstand, die nooit volledig is ingehaald. Maar ze werd uiteindelijk toch behoorlijk groot, en er kwam genoeg van af. Ik zou me dus niet erg druk maken om de schade op zich, maar wel over nieuwe schade.

      Hoop dat je hier wat aan hebt...
      Still learning... Respect, ook voor de mensen die tegen beter weten in hun eigen koers trekken.

      Comment


        #18
        Re: willen jullie eens even kijken aub

        ja idd ik denk over dat groeien van dat plantje dat je wel gelijk hebt ! kheb 2 plantjes staan en het is wel duidekijk zichtbaar dat het plantje waar het blad van weg is kleiner is dan het andere terwijl dit planthe toch een dag ouder is ,,

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        maar hij groeid wel nog goed door ! staat nog mooi stevig en nog mooi groen
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...euw-witje-2015

        Comment

        Bezig...
        X