Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

trichomen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    trichomen

    Korting op 420shop
    Hey iedereen

    Mijn planten zitten nu op de laatste dag van week 7 bloei (48 dagen 12/12). De stampers zijn sinds een paar dagen bruin aan het kleuren en zijn al voor ongeveer 60%bruin hoe lang duurt het nog ongeveer voor dat de trichomen beginnen te verkleuren dit om te weten wanneer ik best begin met spoelen om dan te kunnen oogsten. Volgens de breeder van de zaden (spliff seeds) duurt de bloei normaal 8 weken.

    #2
    Re: trichomen

    je moet er altijd een week of 2 bijtellen want dat klopt niet meestal.. en heb je geen foto's zo kunne we niets beoordelen.

    Comment


      #3
      Re: trichomen

      Oorspronkelijk geplaatst door dieseltj View Post
      je moet er altijd een week of 2 bijtellen want dat klopt niet meestal.. en heb je geen foto's zo kunne we niets beoordelen.
      1429896402021.jpg

      Comment


        #4
        Re: trichomen

        48 dagen 12/12 is niet 48 dagen bloei.
        Je telt de bloei pas vanaf er ook echt bloei is.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: trichomen

          Er zijn ook geen topics over trichomen en oogsten zeker.

          volgens wc eend is je wc het schoonst als je wc eend gebruikt.

          Comment


            #6
            Re: trichomen

            Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post
            Er zijn ook geen topics over trichomen en oogsten zeker.

            volgens wc eend is je wc het schoonst als je wc eend gebruikt.
            Ja er zijn inderdaad wat topics over trichomen en oogsten en die heb ik ook gelezen maar door dat ik recent wat op tijdsnood ben komen te staan wou ik hier graag een specifiek antwoord op als dat mogelijk was

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
            48 dagen 12/12 is niet 48 dagen bloei.
            Je telt de bloei pas vanaf er ook echt bloei is.
            Idd nu ondertussen dag 49 12/12 en ongeveer dag 40 echte bloei ze stonden namelijk al zeer snel in de bloei

            Comment


              #7
              Re: trichomen

              Nog minimaal twee weken dus, maar waarschijnlijk nog wat langer: De bloeitijd die breeders opgeven klopt meestal niet.
              Als ik wat kweekverslagen van die Bubblegun opzoek zie ik ze met 9-10 weken echte bloei geoogst worden.

              Moest ik je advies geven aan de hand van die ene foto, zou ik zeggen stop maar met voeding en blijf gewoon water geven tot de trichomen de verlangde kleur hebben.
              (dus niks stampers of draadjes of haartjes, daar kijk je niet naar als je nog niet zoveel ervaring hebt)
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              Bezig...
              X