Is dit een goeie PH & EC meter ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Poseidon
    Advanced Stoner
    Member
    • May 2008
    • 60

    #1

    Is dit een goeie PH & EC meter ?

    Korting op 420shop
    Hee mede kwekerts,

    Mijn EC meter die ik in China heb gekocht is ruk.. Kan hem niet kalibreren.
    En mijn PH meter geeft geen temperatuur weer.

    Is dit een goeie Ph / EC / temp meter ?;

    http://www.ebay.nl/itm/7-IN-1-MULTI-.../361263695359?

    Of misschien deze;

    http://www.ebay.nl/itm/SET-QUALITY-P...item563ccd24ad

    Of kan ik beter voor deze combi gaan;

    https://www.osmoseapparaat.nl/ec-meter.html & https://www.osmoseapparaat.nl/ph-meter-deluxe.html


    Alvast bedankt mensen!
    Last edited by Poseidon; 6 May 2015, 22:00.
  • beowulf
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Nov 2008
    • 6495

    #2
    Re: Is dit een goeie PH & EC meter ?

    Heb nu het een en ander gelezen, vooral de speescees artikelen en wil nu toch wel een PH meter (https://phmeters.nl) gaan kopen. Welke is de favoriet? Koop liever iets goeds aangezien ik er nog wel een tijdje mee ga doen :)

    Comment

    • Poseidon
      Advanced Stoner
      Member
      • May 2008
      • 60

      #3
      Re: Is dit een goeie PH & EC meter ?

      Vind t niet echt een duidelijk topic wat je geeft, er staan een paar links van Marktplaats in die uiteraard niet meer bestaan,
      verder zie ik nergens de types staan die ik aandraag.
      Last edited by Poseidon; 7 May 2015, 22:28.

      Comment

      • beowulf
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Nov 2008
        • 6495

        #4
        Re: Is dit een goeie PH & EC meter ?

        of deze, of deze, of deze. Daar hebt ge er die andere leden gebruiken. Oa die voltcraft. Als je voor elk merk en type een ander topic moet openen...

        Comment

        • Poseidon
          Advanced Stoner
          Member
          • May 2008
          • 60

          #5
          Re: Is dit een goeie PH & EC meter ?

          Ja okee, daar heb je ook helemaal gelijk in. Ik had misschien beter in het andere topic kunnen vragen om het overzichtelijk te houden,
          maar die zoekfunctie op dit forum is echt ..... vul dat zelf maar in.

          Heb overigens die van osmoseapparaat gekocht. Lijken mij goed genoeg.
          Last edited by Poseidon; 8 May 2015, 18:12.

          Comment

          Bezig...