kweek verslag vensterbank ww autoflower

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • growber
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Feb 2015
    • 3

    #1

    kweek verslag vensterbank ww autoflower

    Korting op 420shop
    Mijn eerste wietplant is een ww autoflower geworden ik heb te weinig ruimte voor een aparte kweek ruimte dus ik was benieuwd wat er op de vensterbank zou gebeuren hij is nu zo.n 8 weken oud. Ik ben benieuwd of iemand tips heeft en wat jullie er van vinden ik geef wel wat voeding van terra en zet haar regelmatig op balkon in het zonnetje
    Attached Files
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Re: kweek verslag vensterbank ww autoflower

    Nope, als jij dit op de vensterbank voor elkaar hebt gekregen de afgelopen 2 maanden, dan heb ik geen tips voor je.
    Nog een maandje verder en je kunt misschien al oogsten.
    Succes.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • Ronthebudman
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • May 2015
      • 916

      #3
      Re: kweek verslag vensterbank ww autoflower

      Ziet er goed uit voor een vensterbankplant. Veel op het balkon laten lijkt me. Succes!

      Comment

      • growber
        Zaadje
        Nieuw Lid
        • Feb 2015
        • 3

        #4
        Re: kweek verslag vensterbank ww autoflower

        Gelukkig blij om te horen het waren zaadjes van dutch headshop trouwens. Het lukte mij gister niet om meerdere foto's te uploaden, ik geef haar niet heel veel water moet ik zeggen ik heb eerder gelezen dat de grond niet vochtig moet blijven. I.v.m schimmels. Ik heb er ook nog 2 naast staan die nog in de groeifase zijn. Wat vinden jullie trouwens van de grote van de pot is nog een grotere pot beter? Of is dit prima voor Dit formaat?IMG-20150518-WA0003.jpgIMG-20150518-WA0001.jpg

        Comment

        • Qualis
          Stoner
          Member
          • May 2015
          • 22

          #5
          Re: kweek verslag vensterbank ww autoflower

          Ligt er ook aan of je m nog groter wil hebben. Als jij denkt dat die groot genoeg is, dan hoeft t natuurlijk niet. Als je m nu nog gaat overpotten zou die ook nog stres kunnen oplopen, maar heel veel kwaad kan het niet!

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #6
            Re: kweek verslag vensterbank ww autoflower

            Die rechtse wordt toch niet groter meer, ze bloeit al heh, dan is de groei gestopt.
            Gewoon zo doorgaan met wat je doet Growber.

            Kijk..die linkse ziet er uit zoals je van een vensterbankplant verwacht.
            Flink gestrekt vanwege weinig licht.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            • amazing
              Super Grower
              MemberLucky Member
              • Dec 2014
              • 1699

              #7
              Re: kweek verslag vensterbank ww autoflower

              ziet er goed uit.
              zou bij de dame met bloei minder voeding geven.
              als je goed kijkt zie je dat je bladpunten verbrand zijn.
              beetje minderen of enkele dagen geen voeding toepassen.

              Comment

              • growber
                Zaadje
                Nieuw Lid
                • Feb 2015
                • 3

                #8
                Re: kweek verslag vensterbank ww autoflower

                Bedankt voor de tips ik zal straks even een foto maken van hoe ze er nu uit ziet want ik vraag me af of ik nu al kan oogsten of dat het beter nog even kan wachten

                Comment

                • QnQ
                  Godlike Grower
                  Lucky Member
                  • Sep 2010
                  • 26093

                  #9
                  Re: kweek verslag vensterbank ww autoflower

                  Voor je gaat oogsten is het verstandig als je een dag of 10 spoelt.
                  Spoelen betekent niet een emmer water erdoor mikken, maar gewoon water geven zoals normaal, alleen dan zonder voeding.
                  Dan gaat de plant gewoon door, en gebruikt het de voeding die nog in de aarde zit.
                  Hoe langer je spoelt (dus water geeft zonder voeding) hoe beter de wiet smaakt, bovendien heb je dan minder last van hoestbuien.

                  Hoe je bepaalt of je al bijna kunt oogsten lees je hier.
                  Last edited by QnQ; 29 May 2015, 23:08.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment

                  Bezig...