Mijn eerste wietplant is een ww autoflower geworden ik heb te weinig ruimte voor een aparte kweek ruimte dus ik was benieuwd wat er op de vensterbank zou gebeuren hij is nu zo.n 8 weken oud. Ik ben benieuwd of iemand tips heeft en wat jullie er van vinden ik geef wel wat voeding van terra en zet haar regelmatig op balkon in het zonnetje
kweek verslag vensterbank ww autoflower
Collapse
X
-
-
Re: kweek verslag vensterbank ww autoflower
Ziet er goed uit voor een vensterbankplant. Veel op het balkon laten lijkt me. Succes!Comment
-
Re: kweek verslag vensterbank ww autoflower
Gelukkig blij om te horen het waren zaadjes van dutch headshop trouwens. Het lukte mij gister niet om meerdere foto's te uploaden, ik geef haar niet heel veel water moet ik zeggen ik heb eerder gelezen dat de grond niet vochtig moet blijven. I.v.m schimmels. Ik heb er ook nog 2 naast staan die nog in de groeifase zijn. Wat vinden jullie trouwens van de grote van de pot is nog een grotere pot beter? Of is dit prima voor Dit formaat?IMG-20150518-WA0003.jpgIMG-20150518-WA0001.jpgComment
-
Re: kweek verslag vensterbank ww autoflower
Ligt er ook aan of je m nog groter wil hebben. Als jij denkt dat die groot genoeg is, dan hoeft t natuurlijk niet. Als je m nu nog gaat overpotten zou die ook nog stres kunnen oplopen, maar heel veel kwaad kan het niet!Comment
-
Re: kweek verslag vensterbank ww autoflower
Die rechtse wordt toch niet groter meer, ze bloeit al heh, dan is de groei gestopt.
Gewoon zo doorgaan met wat je doet Growber.
Kijk..die linkse ziet er uit zoals je van een vensterbankplant verwacht.
Flink gestrekt vanwege weinig licht.Comment
-
Re: kweek verslag vensterbank ww autoflower
Voor je gaat oogsten is het verstandig als je een dag of 10 spoelt.
Spoelen betekent niet een emmer water erdoor mikken, maar gewoon water geven zoals normaal, alleen dan zonder voeding.
Dan gaat de plant gewoon door, en gebruikt het de voeding die nog in de aarde zit.
Hoe langer je spoelt (dus water geeft zonder voeding) hoe beter de wiet smaakt, bovendien heb je dan minder last van hoestbuien.
Hoe je bepaalt of je al bijna kunt oogsten lees je hier.Last edited by QnQ; 29 May 2015, 23:08.Comment






Comment