Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoe zouden jullie dit doen? (help)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    hoe zouden jullie dit doen? (help)

    Korting op 420shop
    hallohallo!


    ik heb een paar dagen terug mijn zaadjes tussen wat toilet papier gestoken. en dat gaat best super! 14/16 zijn ontkiemd!.. aleen sommigen zijn nu al zo ver ontkiemd. dat het kiemblad al zichtbaar is, ook zijn sommigen zijn niet recht gegroeid! ik zal hieronder even een foto neerzetten, op de hoop dat jullie wat advies hebben! ik weet nou niet bij welke ik wel helemaal onder de grond moet stoppen.. en welke niet...


    11351444_869447593094085_653785514783970084_n.jpg11351444_869447593094085_653785514783970084_n.jpg

    offtopic; heb gisteravond nog zaden in wat wc papier gelegd,, en die zijn NU al uitgekomen.
    had ze eerst voor het raam staan. en toen heb ik ze in het donker gelegd. naast de pc. misschien heeft dat er wat mee te maken? andere zaden deden het wel gewoon goed in de vensterbank. misschien lag het aan de grote van het bakjes waar ze inzaten?





    have a nice day!

    #2
    Re: hoe zouden jullie dit doen? (help)

    Hey,

    Voor zover ik weet had je de zaadjes na een paar centimeter ontkieming al in de pot/aarde moeten doen. Ik zou degene die zijn ontkiemd gelijk in een (aparte) pot doen zodat ze kunnen gaan groeien. En volgens mij is het bewezen dat zaadjes beter uitkomen als het warm en donker is, dus dat kan zeker kloppen.

    Succes ermee man!

    Comment


      #3
      Re: hoe zouden jullie dit doen? (help)

      Ik hoop dat je geluk hebt jdw. Je eerste lading is zo te zien vergeten in potjes te doen. Zou ik rapido gaan doen en een gebedje slaan.gewoon in het midden van het potje leggen ,klein beetje aarde eroverheen ,zodat je geen zaadje of wortel ziet, ff nat sproeien en je geluk afwachten. Die zijn al ver heen man. 0,5 cm en dan de grond in. Als je laatste lading zaadjes ook al kiemen zou ik die nu al in de grond stoppen. Ik hoop voor je dat je eerste lading nog wat oplevert. Suc6. Gr JB
      Keep em green

      Comment


        #4
        Re: hoe zouden jullie dit doen? (help)

        Thanks! ik ga ze vanmiddag in het bos planten! dus die gaan vandaag wel de grond in!
        ze zijn super hard gegaan.. want meestal ging ik van 2/3 dagen uit. en dit was slechts 24/35 uur.


        have a nice day

        Comment


          #5
          Re: hoe zouden jullie dit doen? (help)

          Oorspronkelijk geplaatst door marske View Post
          ...Voor zover ik weet had je de zaadjes na een paar centimeter ontkieming al in de pot/aarde moeten doen...
          Millimeter.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          Bezig...
          X