Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ik zie door de bomen het bos niet meer.. Wie helpt deze beginner?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Ik zie door de bomen het bos niet meer.. Wie helpt deze beginner?

    600 watt is prima voor 1,5 m2, maar licht is gewicht
    Toch zou ik er wat meer onder zetten.
    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

    Comment


      #17

      Comment


        #18
        Re: Ik zie door de bomen het bos niet meer.. Wie helpt deze beginner?

        Alles hangt van je budget af, en je handigheid.
        Indien je wat handig bent met hout kan je voor een goeie €200 beginnen.
        Kast vind je wel ergens goedkoop, hoor desnoods eens rond of niemand een teveel heeft staan.
        Hier doe je radiatorfolie (duurder) of zwart/witfolie in. Boor je gaten voor de ventilatie. Afzuiging en filter heb je zowiezo nodig, maar een G-Tools kit kost niet zo enorm veel.
        Vanonder kan je wat pc-fans plaatsen voor toch wat luchtinvoer te krijgen (niet enkel passief).

        Dan nog lampje, VSA en iets veiligs om te schakelen en je kunt beginnen.
        Maak eventueel gaten voor de plantenpotten. Hiermee kun je besparen in hoogte, en desnoods je potten extra isoleren.
        Stap voor stap geraken we er wel.

        Comment


          #19
          Re: Ik zie door de bomen het bos niet meer.. Wie helpt deze beginner?

          Nogmaals bedankt voor jullie informatie. Ben een tijdje niet actief geweest maar heb wel mee gelezen voor de tips en trics.
          Ben momenteel druk met de opbouw. Heb de lamp gehouden en de kast groter gemaakt (meer ruimte) Precieze set up komt als hij klaar is.
          Onder tussen staan de auto's toch gewoon voor het raam. Ag, nog niemand is het opgevallen geloof ik, dus ze blijven toch maar gewoon staan .
          2 staan nu 3 weken. Het andere zaadje liet lang op zich wachten maar is na 3 weken eindelijk ontkiemd en heb ik zondag ook gepot.
          Volgens mij doen ze het erg goed, zeker als ik die vergelijk met die van vrienden die net zo lang staan.
          Attached Files

          Comment

          Bezig...
          X