Ik zou hier iets willen vragen,ik heb 3autoflowers staan en deze zijn nu in de bloei moet ik ze dan alleen bloei geven of kan ik er ook groei of wortelstimulator bij geven?? Alvast bedankt.
Beginner
Collapse
X








Comment