Hey beste Mensen
ik heb sins kort besloten om wat te kweken in mijn vrije tijd. Ik heb al wat zaadjes besteld (Autoflowers ) en natuurlijk kon ik niet wachten om te beginnen kweken
. Maar dit draait uit op een heel fiasco ( geen lampen & en veel knoeien ) die groeide goed tot de 4 de week de bladeren begonnen geel (bruin) te worden aan de punten en ze leken ineens niet meer te groeien
. dus dan had ik maar besloten om voeding te kopen, ik heb van alles opgezocht en ben tot de conclusie gekomen dat plagron is geworden (De heele set
)Dus als dit was toegekomen heb ik direct dat schema er bij gehaalt en ze direct wat voeding gegeven, Maar men plantjes worden niet beter de onderste blaadjes worden paars. (Is dit door stikstof tekort?
) en wat kan ik daar aan doen?
Nu heb ik besloten om een Complete kweektent te kopen, Maar als belg weet ik niet goed waar ik dit koop welke zijn goede ? & (HPS lampen of led lampen?
)
Kenners ik heb jullie hulp nodig !!
ik heb sins kort besloten om wat te kweken in mijn vrije tijd. Ik heb al wat zaadjes besteld (Autoflowers ) en natuurlijk kon ik niet wachten om te beginnen kweken
Nu heb ik besloten om een Complete kweektent te kopen, Maar als belg weet ik niet goed waar ik dit koop welke zijn goede ? & (HPS lampen of led lampen?
Kenners ik heb jullie hulp nodig !!

Comment