Warmte te hoog?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • purplehazeboy
    Expert Stoner
    Member
    • Jun 2015
    • 77

    #1

    Kweektip: Warmte te hoog?

    Korting op 420shop
    Ik ga de eerste keer kweken in een kweektent men plantjes mogen er bijna in dus ik heb men Kweektent wat laten draaien voor te zien of dat alles goed gaat, alles draait goed maar men temperatuur staat op 31 graden en ik heb 2 ventilators hangen hoe krijg ik die nog naar beneden of kan dit geen kwaad?
    "Weed is not a Drug,it's a plant,
    So i'm not a drugdealer,
    i'm a Florist"
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #2
    Re: Warmte te hoog?

    Waarom open je 2 topic's over 1 onder werp?
    God was never on your side..

    Comment

    • purplehazeboy
      Expert Stoner
      Member
      • Jun 2015
      • 77

      #3
      Re: Warmte te hoog?

      Oorspronkelijk geplaatst door belladonna
      Waarom open je 2 topic's over 1 onder werp?
      ik keek bij men Topic's en zag het er ni bij staan dacht dat ik vergeten posten was .. blijkbaar niet, ga ik direct even melden zodat ze de andere kunnen verwijderen

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      ik heb hem zelf kunnen verwijderen , probleem opgelost
      heb je eigenlijk geen tip voor mij wat ik er aan kan doen?
      "Weed is not a Drug,it's a plant,
      So i'm not a drugdealer,
      i'm a Florist"

      Comment

      • GrowndFlow
        Ultra Stoner
        MemberLucky Member
        • Jun 2015
        • 103

        #4
        Re: Warmte te hoog?

        Kan je niks open zetten in je tent zodat er wat frisse lucht in kan en niet heel de tijd de opgewarmde lucht die enkel in je tent blijft, hoe groot is je tent en wat voor lampen steken er in?

        Comment

        • LittleDwarf
          Super Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • Jul 2014
          • 1681

          #5
          Re: Warmte te hoog?

          inderdaad wat growndflow zegt wat zijn je afmetingen van je tent, type lamp, alsook hoeveel kuub afzuiger gebruik je?

          Greetz LittleDwarf

          Comment

          • Jonkie bonkie
            Chronic Stoner
            MemberLucky Member
            • May 2015
            • 169

            #6
            Re: Warmte te hoog?

            Een kleine buisafzuiger doet al wonderen. Zie dat je 2 ventilators hebt. Das alleen warme lucht verplaatsen als je niks hebt open staan van de tent.buisafzuigers maken wel een irritant geluid. Suc 6 ermee. Gr JB
            Keep em green

            Comment

            • purplehazeboy
              Expert Stoner
              Member
              • Jun 2015
              • 77

              #7
              Re: Warmte te hoog?

              Oorspronkelijk geplaatst door Jonkie bonkie
              Een kleine buisafzuiger doet al wonderen. Zie dat je 2 ventilators hebt. Das alleen warme lucht verplaatsen als je niks hebt open staan van de tent.buisafzuigers maken wel een irritant geluid. Suc 6 ermee. Gr JB
              das mijn probleem ik heb een buisafzuiging tis wel ni zo een grote (kweetni hoe die noemt of welk formaat) maar als ik me tent openzet en een 3de krijg ik de temperatuur rond +/- 28.4.
              "Weed is not a Drug,it's a plant,
              So i'm not a drugdealer,
              i'm a Florist"

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #8
                Re: Warmte te hoog?

                Heb je de "raampjes" van de tent wel opengezet ?
                Als alles dicht zit valt er weinig af te zuigen
                Op de foto, links, rechts en in de achterwand van m'n voorgroeitentje zie je die "raampjes".
                QNQ029.jpg
                Anyhooo, als het buiten 30 is, dan krijg je het onder een lamp nooit koeler zonder actief te koelen.
                Daarom je lamp 's nachts aan, daar heb je 's winters én 's zomers voordeel van.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                • purplehazeboy
                  Expert Stoner
                  Member
                  • Jun 2015
                  • 77

                  #9
                  Re: Warmte te hoog?

                  Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
                  Heb je de "raampjes" van de tent wel opengezet ?
                  Als alles dicht zit valt er weinig af te zuigen
                  Op de foto, links, rechts en in de achterwand van m'n voorgroeitentje zie je die "raampjes".
                  [ATTACH=CONFIG]266249[/ATTACH]
                  Anyhooo, als het buiten 30 is, dan krijg je het onder een lamp nooit koeler zonder actief te koelen.
                  Daarom je lamp 's nachts aan, daar heb je 's winters én 's zomers voordeel van.

                  aaaaah Die heb ik inderdaad dicht gelaten, ik was vergeten die er af te doen maar als het donker moet zijn moeten ze er weer op en ik heb ze nu al 1 dag van 1u30 tot 7u30 donker gelaten als ik dat vandaag verander kan da geen kwaad?

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  ik heb mijn temperatuur wat onder controle Waar voor dank.
                  IMG_0833.jpg
                  en hier een fotoke van afzuiging
                  IMG_0828.jpg

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  ik heb mijn temperatuur wat onder controle Waar voor dank.
                  IMG_0833.jpg
                  en hier een fotoke van afzuiging
                  IMG_0828.jpg
                  "Weed is not a Drug,it's a plant,
                  So i'm not a drugdealer,
                  i'm a Florist"

                  Comment

                  • Jonkie bonkie
                    Chronic Stoner
                    MemberLucky Member
                    • May 2015
                    • 169

                    #10
                    Re: Warmte te hoog?

                    Das idd een nadeel van tenten. De roosters open in de donkere periode. Of de tent in een pikzwarte kamer of een labyrinth maken voor je roosters ivm strooilicht, mocht de kamer niet helemaal donker zijn . Suc 6 ermee.

                    Ps, scrognet op 20 cm van je potrand. Goed vastzetten en dan kan je scroggen totdat de groei eruit is in de bloeiperiode. Meestal een week of 3a4 na omzetten van de klok naar 12/12. Haze soorten iets langer scroggen. Ook hier weer suc6. Gr JB
                    Keep em green

                    Comment

                    • alexcrouwers
                      Stekje
                      Nieuw Lid
                      • Jun 2015
                      • 5

                      #11
                      Re: Warmte te hoog?

                      Wat raat aub over hoeveel water ik de wietplantjes v anderhalve mnd.moet gvn

                      Verstuurd vanaf mijn Z220 met Tapatalk

                      Comment

                      • Faach Viechuur
                        Senior Grower
                        MemberLucky Member
                        • Feb 2015
                        • 882

                        #12
                        Re: Warmte te hoog?

                        Net zoveel dat ze niet droog staan, maar ook niet te nat.

                        Elke plant is verschillend, hangt idd ook af van de temperatuur, grote van de pot.

                        Als je met je vinger 1cm in de aarde gaat en voelt nog vochtig, is het wel goed.Voel ook even aan de potten, die moete niet te zwaar zijn.

                        Als je je zorgen maakt kunt je het beste even een foto van de plantjes posten en wat meer info over je temperatuur en luchtvochtigheid etc.


                        -Verstuurd met Tapatalk-

                        Comment

                        Bezig...