Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe kweker

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Nieuwe kweker

    Korting op 420shop
    Hooi mensjes. Ik ben nieuw hier en een beginnend kweker.

    Ik heb 5 zaden The Church en ben begonnen met 1 zaadje ontkiemen en planten. De beginfase wil ik buiten doen op me balkon. Regenwater is immers het beste (heb ik gelezen) daarna ben ik van plan de plant naar binnen te verhuizen. Nadeel is dat ik dan een lamp moet hebben. (Nog niet aanwezig) iemand tips?IMG-20150612-WA0014.jpg
    IMG-20150612-WA0016.jpg

    #2
    Re: Nieuwe kweker

    hallo Cifarx welkom op het forum, ik kan je alleen advies geven over binnenkweek, niet buiten. Dacht je een tent aan te schaffen of ga je zelf een hok maken en afmetingen doen ook veel welke wattage lamp je neemt.

    Greetz LittleDwarf

    Comment


      #3
      Re: Nieuwe kweker

      Ik heb een afgebouwde berging. En zo wou ik rustig beginnen. Of is dat af te raden? De lamp die er boven komt zal een 400 of 600 watt zijn. Ligt er even aan wat ik het mooiste op kan hangen.

      Comment


        #4
        Re: Nieuwe kweker

        van die afgebouwde berging kan ik je niets zeggen want zelf geen ervaring mee maar wat is de afmeting ervan dat is wel van belang of je een 400 of 600 watt hangt.

        Greetz LittleDwarf

        Comment


          #5
          Re: Nieuwe kweker

          Planten van binnen naar buiten halen gaat nog. Omgekeerd is dat vragen om problemen.

          Comment

          Bezig...
          X