Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

>>>---Coaching gezocht voor Northern Light Autoflower Royal Queen Seeds buiten kweek---<<<

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: &gt;&gt;&gt;---Coaching gezocht voor Northern Light Autoflower Royal Queen Seeds buiten kweek--

    Had het over de weken die je bij de autoflowers moest optellen haha

    Comment


      #17
      Re: &gt;&gt;&gt;---Coaching gezocht voor Northern Light Autoflower Royal Queen Seeds buiten kweek--

      Zo dat is echt een heel verschil

      Thanks (Ik heb dus nog even)

      Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

      Comment


        #18
        Re: &gt;&gt;&gt;---Coaching gezocht voor Northern Light Autoflower Royal Queen Seeds buiten kweek--

        voordat goede aarde blubber word, zand er over.

        ik zou het ook geen goed idee vinden en er zeker niet achter staan je te zien verdwijnen.

        En tevens haal ik geen enkele botheid uit wie zijn bericht dan ook. niet die van mij niet die van LR2
        en niet van jou. je bent wel snel geprikkeld .

        ik licht wel een tipje van de sluier.... ook anderen hebben problematiek.
        die van mij is ptss. geloof mij... dan zet je woorden neer om iemand bij te staan, maar in alle eerlijkheid. en zeker
        niet om jou op wat voor manier dan ook tegen te zitten. het zou mij een waardig genoegen zijn je nog te 'mogen' helpen,
        want dat doe ik graag (met hoe mijn leven eruit ziet geeft mij dat een goed gevoel). maar dan moet je die
        hulp wel kunnen accepteren. ook als er zaken aangedragen worden die erg lastig lijken of waar je moeite
        voor zult moeten doen.

        een leraar leert jou dat wat er verwacht word te begrijpen binnen een gegeven tijdschema.

        een coach geeft aan waar je dingen kunt verbeteren en geeft tips en tricks om dieper in te gaan op
        jou streven ergens beter in te worden.

        ik denk dat je beide nodig hebt. dus met je goedkeuren kijk ik nog even mee in je kweekverslag.

        nu ken ik de schema's van canna redelijk uit mijn hoofd en zal je aangeven wanneer je die, in welke
        hoeveelheden, kunt toedienen. dit is echter een verschillend in je fases van bloei, dus we zullen wat
        foto's nodig hebben tijdens het verslag. heb je ook additieven van canna, of alleen de terra flores?

        we zien elkaar bij het verslag, zet even een link in dit bericht voor diegenen die je willen gaan volgen, tracken en behelpen.

        een hele fijne dag

        Comment


          #19
          Re: &gt;&gt;&gt;---Coaching gezocht voor Northern Light Autoflower Royal Queen Seeds buiten kweek--

          Oorspronkelijk geplaatst door bramonius View Post
          voordat goede aarde blubber word, zand er over.

          ik zou het ook geen goed idee vinden en er zeker niet achter staan je te zien verdwijnen.

          En tevens haal ik geen enkele botheid uit wie zijn bericht dan ook. niet die van mij niet die van LR2
          en niet van jou. je bent wel snel geprikkeld .

          ik licht wel een tipje van de sluier.... ook anderen hebben problematiek.
          die van mij is ptss. geloof mij... dan zet je woorden neer om iemand bij te staan, maar in alle eerlijkheid. en zeker
          niet om jou op wat voor manier dan ook tegen te zitten. het zou mij een waardig genoegen zijn je nog te 'mogen' helpen,
          want dat doe ik graag (met hoe mijn leven eruit ziet geeft mij dat een goed gevoel). maar dan moet je die
          hulp wel kunnen accepteren. ook als er zaken aangedragen worden die erg lastig lijken of waar je moeite
          voor zult moeten doen.

          een leraar leert jou dat wat er verwacht word te begrijpen binnen een gegeven tijdschema.

          een coach geeft aan waar je dingen kunt verbeteren en geeft tips en tricks om dieper in te gaan op
          jou streven ergens beter in te worden.

          ik denk dat je beide nodig hebt. dus met je goedkeuren kijk ik nog even mee in je kweekverslag.

          nu ken ik de schema's van canna redelijk uit mijn hoofd en zal je aangeven wanneer je die, in welke
          hoeveelheden, kunt toedienen. dit is echter een verschillend in je fases van bloei, dus we zullen wat
          foto's nodig hebben tijdens het verslag. heb je ook additieven van canna, of alleen de terra flores?

          we zien elkaar bij het verslag, zet even een link in dit bericht voor diegenen die je willen gaan volgen, tracken en behelpen.

          een hele fijne dag
          Alvast bedankt bramonius,

          Ik zal je de komende tijd bezig houden met mijn uitgebreide kweekverslag [emoji106]

          Tot dan [emoji6]

          P.s. Kijk er maar ff na de eerste vraag wacht op antwoord [emoji1]

          Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

          Comment


            #20
            Re: &gt;&gt;&gt;---Coaching gezocht voor Northern Light Autoflower Royal Queen Seeds buiten kweek--

            natuurlijk had ik je verwijzing al gevonden, maar sommigen willen direct die button

            kweekverslag autoflower187 is hier te bewonderen:

            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...al+Queen+Seeds

            groetjes

            Comment


              #21
              Re: &gt;&gt;&gt;---Coaching gezocht voor Northern Light Autoflower Royal Queen Seeds buiten kweek--

              Thanks voor de link kzal daar in vervolg rekening mee houden

              Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

              Comment


                #22
                Re: &gt;&gt;&gt;---Coaching gezocht voor Northern Light Autoflower Royal Queen Seeds buiten kweek--

                ik hang er al


                hahaha bedoel het echt niet verkeerd, maar de meesten zoeken niet op je link en
                dan mis je de welkome reacties. het is dus geen etiquette of zo maar een 'link'
                in dit geval om jou verslag meer bezoekers en dus hulp te laten krijgen.

                Comment

                Bezig...
                X