Mededeling

Collapse
No announcement yet.

12 dagen oud, enkele vraagjes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 12 dagen oud, enkele vraagjes

Oorspronkelijk geplaatst door pantani View Post
    ...(is medicinale wiet trouwens te verkrijgen in coffeeshops?)...
    Elke wiet is medicinaal, zolang je maar een kwaaltje hebt dat er bij past en je lichaam er op reageert. Dat kan bij iedereen anders zijn.
    Kwestie van soortjes proberen wat voor jou werkt.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Re: 12 dagen oud, enkele vraagjes

Thnx spanish, is wel een mooi stukje bescherming. Voorlopig nog geen last van de katten. Tot aan welke grootte van plant kunnen vogels schade aanrichten?
      Zat met een paar mineervlieglarven op de Clinical, heb ze plat geknepen en lijkt nu OK.
      Mijn oogappeltjes, de medical masses, zijn sinds gisteren aan het hangen en sommige blaadjes rollen zich op of krullen heel hard. Eén plant heeft dit al meer dan een week maar het bleef bij 1 blad dus no worries. Nu toch beetje worries, wa denken jullie? Ik geef regenwater en heb 2 dagen geleden wortelstimulator gegeven aangezien ik ze toen ver pot heb. Met PH heb ik tot hiertoe geen rekening gehouden. I know, this is really not done.
      Foto's van de hevig krullende plant en fotootje van de Clinical die er wel mooi bijstaat volgens mij
      IMG_20150627_135511.jpgIMG_20150627_135453.jpgIMG_20150627_135445.jpgIMG_20150627_135059.jpg
      @QnQ, wiet is mijn beste medicijn dus je hebt groot gelijk. Maar toch benieuwd welk effect een medicinale wiet (ongeveer zelfde percentage THC als CBD) zou hebben.
      Last edited by pantani; 27 June 2015, 17:46.

Comment

Bezig...
      X