1ste kweek, groeikas 6 x 36w tl, bloeikas 1m x 1m x 2m 600w

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • vertrouwniemand
    Gandhi Ganjamaster
    420 MemberMemberLucky Member
    • Jun 2015
    • 482

    #16
    Re: 1ste kweek, groeikas 6 x 36w tl, bloeikas 1m x 1m x 2m 600w



    Mooie setup!
    Suc6 ermee.


    Mvg V.N.
    Don'T Cry ... SaY "FucK YoU"... And Smile
    °*°*°*PeacE @nd LovE°*°*°*

    Comment

    • Po2Bro
      Stoner
      Member
      • May 2015
      • 24

      #17
      Re: 1ste kweek, groeikas 6 x 36w tl, bloeikas 1m x 1m x 2m 600w

      Bedankt!
      Dit is de eerste keer dus ik zal alle hulp die ik kan krijgen nodig hebben.

      Nog mensen die willen helpen?
      Tips, commentaar,...?

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      image.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpg

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      Feedback please

      Comment

      • Po2Bro
        Stoner
        Member
        • May 2015
        • 24

        #18
        Re: 1ste kweek, groeikas 6 x 36w tl, bloeikas 1m x 1m x 2m 600w

        image.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpg
        Attached Files

        Comment

        • thugz
          Amazing Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • Jun 2013
          • 4284

          #19
          Re: 1ste kweek, groeikas 6 x 36w tl, bloeikas 1m x 1m x 2m 600w

          Mooie plantjes wel wat licht van kleur. Kan het zijn dat je teveel water geeft?

          Of ze hebben een potje voeding nodig.

          Thugz
          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

          Comment

          • Po2Bro
            Stoner
            Member
            • May 2015
            • 24

            #20
            Re: 1ste kweek, groeikas 6 x 36w tl, bloeikas 1m x 1m x 2m 600w

            Idd wat licht van kleur, ik vermoed door te natte grond. 2 weken weg geweest en mijn nonkel was komen water geven.
            Ondertussen verpot en zo goed als geen water gegeven afgelopen week. Ze zijn al wat donkerder groen aan het worden.
            Bedankt voor de reactie.

            Comment

            • Po2Bro
              Stoner
              Member
              • May 2015
              • 24

              #21
              Re: 1ste kweek, groeikas 6 x 36w tl, bloeikas 1m x 1m x 2m 600w

              Ik denk dat het ondertussen wel goed gaat, veel beterschap gemerkt.
              ze zijn nu +- 30cm groot, nog lang groeien, of snel in bloei zetten?
              Grts

              Comment

              • Po2Bro
                Stoner
                Member
                • May 2015
                • 24

                #22
                Re: 1ste kweek, groeikas 6 x 36w tl, bloeikas 1m x 1m x 2m 600w

                Update:

                image.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpg

                Als je goed kijkt zie je de okselhaartjes tevoorschijn komen maar ze staan nog op 18/6.
                Is dat dat een voorbloei verschijnsel of zoiets?

                ben wel benieuwd naar reacties! Die 'voorbloei' had ik niet verwacht, moet ik ze nu omschakelen naar 12/12?

                even ter informatie, ik heb het niet over de autoflowers maar de 6 reguliere plantjes...
                Last edited by Po2Bro; 17 July 2015, 14:00. Reden: Onvolledige info

                Comment

                • thugz
                  Amazing Grower
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • Jun 2013
                  • 4284

                  #23
                  Re: 1ste kweek, groeikas 6 x 36w tl, bloeikas 1m x 1m x 2m 600w

                  Neen want het zijn autoflowers. Die bloeien vanzelf. Die zal je de hele cyclus op 18/6 moeten houden wil je er een leuke oogst van afhalen.

                  Thugz
                  Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                  Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                  Comment

                  • xAlecia
                    Son of the Bong
                    MemberLucky Member
                    • May 2010
                    • 422

                    #24
                    Re: 1ste kweek, groeikas 6 x 36w tl, bloeikas 1m x 1m x 2m 600w

                    Ziet er leuk uit
                    Ben benieuwd hoe t word. Ik volg.

                    Love,
                    Wunkie.
                    Life's a bitch and then you die.
                    So fuck the world and lets get high.

                    Comment

                    • Po2Bro
                      Stoner
                      Member
                      • May 2015
                      • 24

                      #25
                      Re: 1ste kweek, groeikas 6 x 36w tl, bloeikas 1m x 1m x 2m 600w

                      Neen, zijn geen autoflowers, slechts 3 autoflowers momenteel, bij overschakeling naar 12/12 vliegen ze buiten!
                      Andere 6 zijn dus regulier zaad en krijgen dus volgens mij voorbloei verschijnselen.

                      Is dit normaal na +- 4 weken op 18/6?

                      in bloei zetten of nog wat doorgroeien? ze zijn zo'n 30 cm groot nu.

                      Comment

                      • Po2Bro
                        Stoner
                        Member
                        • May 2015
                        • 24

                        #26
                        Re: 1ste kweek, groeikas 6 x 36w tl, bloeikas 1m x 1m x 2m 600w

                        Het zijn niet allemaal autoflowers. Slecht de 3 achterste.
                        De rest is gewoon zaad. Is dit dus voorbloei? Zo ja, is dit positief of negatief.
                        Grts

                        Comment

                        • Po2Bro
                          Stoner
                          Member
                          • May 2015
                          • 24

                          #27
                          Re: 1ste kweek, groeikas 6 x 36w tl, bloeikas 1m x 1m x 2m 600w

                          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                          Nu zal het wel bijna tijd zijn om ze op 12/12 te zetten zeker?
                          ondertussen 2 planten getopt (links)
                          (De achterste 3 zijn auto flowers en vliegen eruit naar balkon (zonnekant) als ik overschakel op 12/12)

                          Ter info: achterste rij: auto jack herrer
                          middelste rij: amnesia haze
                          voorste rij bubblegummer
                          Attached Files
                          Last edited by Po2Bro; 21 July 2015, 10:29. Reden: 2x hetzelfde en typfout :-)

                          Comment

                          • De Witte
                            Ultra Grower
                            MemberLucky Member
                            • Dec 2013
                            • 2133

                            #28
                            Re: 1ste kweek, groeikas 6 x 36w tl, bloeikas 1m x 1m x 2m 600w

                            Wanneer je omschakelt naar 12/12 is persoonlijke voorkeur, er zijn kwekers die 2 weken 18/6 doen en omschakelen en er zijn er die 8 weken 18/6 doen, het gewoon af van hoelang jij wil voorgroeien. Er worden zelfs volledige kweken op 12/12 gedaan.

                            Take your pick, methodes genoeg.
                            Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                            Comment

                            • Po2Bro
                              Stoner
                              Member
                              • May 2015
                              • 24

                              #29
                              Re: 1ste kweek, groeikas 6 x 36w tl, bloeikas 1m x 1m x 2m 600w

                              Heb gewoon schrik dat mn tentje ofwel te vol, ofwel niet vol genoeg zal zitten.

                              Comment

                              • De Witte
                                Ultra Grower
                                MemberLucky Member
                                • Dec 2013
                                • 2133

                                #30
                                Re: 1ste kweek, groeikas 6 x 36w tl, bloeikas 1m x 1m x 2m 600w

                                Je kan het alleen zien door te doen en te ervaren, ik lees veel tips maar je kan ze maar 1 voor 1 toepassen. Vooral niet wanhopig alles door elkaar beginnen te doen, kies een manier en blijf daar bij, veel lezen op het forum in oude kweekverslagen is ook van groot belang in je resultaat.



                                deze is wel interresant.
                                Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                                Comment

                                Bezig...