Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alleen maar mannetjes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Alleen maar mannetjes

    Korting op 420shop
    Ik heb een jaar terug een paar zaadjes in wat wiet gevonden en heb die zaadjes toen ontkiemt/geplant, daar groeide 2 mooie mooie mannen uit (foto's hieronder).
    De zaadjes die daar van af kwamen heb ik bewaard en in begin mei heb ik er een aantal ontkiemt en buiten gezet.
    tot nu toe heb ik nog alleen maar mannetjes kunnen herkennen, na veel zoeken op internet ben ik er nog steeds niet uit daarom mijn vraag:
    kunnen de zaadjes die ik heb allemaal mannetjes zijn of heb ik gewoon puur ongeluk?

    plant1.jpgplant2.jpg

    #2
    Re: Alleen maar mannetjes

    Herma's, geen mannen.

    Comment


      #3
      Re: Alleen maar mannetjes

      wat jij aan het doen bent zijn 2 domme dingen.

      1 en iets heel ergs, dat is dat je stuifmeel over gans je omgeving laat rond waaien. heb respect voor andere kwekers.
      indien er een iemand in u buurt een mooie dame heeft dan heb/kan jij het verkloot hebben.
      2 verloren tijd
      gooi dat allemaal weg en haal zaden....

      Comment


        #4
        Re: Alleen maar mannetjes

        Ni overdrijven.

        Comment


          #5
          Re: Alleen maar mannetjes

          Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
          Ni overdrijven.
          ik overdrijf niet beowulf. stel je voor dat dit je buurman ofzo is. dan zou je wel het zelfde reageren.

          Comment


            #6
            Re: Alleen maar mannetjes

            Ik heb weinig ervaring met het kweken van wiet vandaar dat ik het ook gepost heb in : kweken voor beginners.
            zal ook zeker geen mannetjes meer nemen maar vond de zaadjes wel een mooie oogst om het volgende jaar mee te beginnen
            Overigens was ik er zeker van dat het een man was en ik wel wat aan het zaad zou hebben, maar zaad van een herma heb je dus niks aan?

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            en de research over mannetjes vrouwtjes had ik wel gedaan en heb de planten wel herkend als mannetjes toen der tijd

            Comment


              #7
              Re: Alleen maar mannetjes

              Lees bericht #2 nog een keer.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Re: Alleen maar mannetjes

                Oorspronkelijk geplaatst door amazing View Post
                ik overdrijf niet beowulf. stel je voor dat dit je buurman ofzo is. dan zou je wel het zelfde reageren.
                Niet echt. Ik had open stuifmeelballen in men tent. Heb geen 10 zaden terug gevonden. In mijn ogen kan een man op een tiental meters met veel obstakels in de weg weinig kwaad. Ik heb niet altijd fruit in mijn tuin en die bomen zijn zelfbestuivend plus het pollen wordt door bijen verspreid. Zooo snel gaat dat allemaal niet ze. Stuifmeel kan onder ideale omstandigheden een afstandje afleggen, maar kan net zo snel geneutraliseerd worden.

                Comment


                  #9
                  Re: Alleen maar mannetjes

                  Ik zou het anders ook niet grappig vinden wanneer buren in de flat een manlijke buiten plant hebben staan. Al mijn lucht komt immers uiteindelijk ook van buiten. Geeen zin in bevruchte dames hier in mijn tent.

                  Ene, je komt niet vaak tegen dat mensen mannen op kweken, tenzij ze er stuifmeel af willen halen. En dan denk ik: mannen die zaad aan maken? Dafuq? Dat is toch de taak van de dames?
                  Still learning... Respect, ook voor de mensen die tegen beter weten in hun eigen koers trekken.

                  Comment


                    #10
                    Re: Alleen maar mannetjes

                    Ik ben zelf niet de meest nette kweker, ruim redelijk mijn spulletjes op..maar was niet telkens mijn handen oid, en heb afgelopen voorjaar in de kamer naast mijn binnen kweek kast 2 auto's bevrucht door er een mannetje tussen te zetten, wiet in mijn kweekkast (kamer ernaast) 0,0 zaadjes...en heb ook een auto buiten gehad (die overigens wel tijdens volle bloei is weggerot) en heb daar ook geen enkel zaadje kunnen ontdekken.

                    Comment

                    Bezig...
                    X