ze goeien niet meer

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Wijkagent
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • May 2014
    • 207

    #1

    Overige: ze goeien niet meer

    Korting op 420shop
    Hallo
    Ik ben nu in de laatste 2 weken van der bloei bezig maar mijn plantje zijn nog maar 40 cm groot.
    Ik heb een lumii didgitale balast dimbaar en staat vanwege de warmte op 400 watt.
    700 kub afzuiging en temperatuur was soms erg hoog rond 32 graden maar heb deze wel naar beneden gekregen door lamp hoger te hangen. 28 graden de luchtvocgtigheid is 35%

    ik weet dat het nu niet meer veel zal uitmaken en ik beter eerder wat hade kunnen doen maar mischien kan ik er nog wat rookbaars vanaf halen

    wat heb ik fout gedaan???

    foto's volgen nog
  • Droned
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Apr 2015
    • 208

    #2
    Re: ze goeien niet meer

    Oorspronkelijk geplaatst door eddy1980
    Hallo
    Ik ben nu in de laatste 2 weken van der bloei bezig maar mijn plantje zijn nog maar 40 cm groot.
    Ik heb een lumii didgitale balast dimbaar en staat vanwege de warmte op 400 watt.
    700 kub afzuiging en temperatuur was soms erg hoog rond 32 graden maar heb deze wel naar beneden gekregen door lamp hoger te hangen. 28 graden de luchtvocgtigheid is 35%

    ik weet dat het nu niet meer veel zal uitmaken en ik beter eerder wat hade kunnen doen maar mischien kan ik er nog wat rookbaars vanaf halen

    wat heb ik fout gedaan???

    foto's volgen nog
    ik heb geen ervaring met binnenkweek, maar hier in belgië waar m'n AF's buiten staan, is de luchtvochtigheid tussen 50% en 70%, tussen 10 en 30C° (nacht/dag) is de grootse 1m10 en dik in bloei.
    dus je hebt al het boven vernoemde fout gedaan volgens mij.
    A chunk out of humanity everytime we compromise our values.

    Comment

    • FlintStoned
      Banned
      • Oct 2012
      • 5580

      #3
      Re: ze goeien niet meer

      Is het een autoflower strain? Autoflowers gaan vanzelf in bloei en zullen klein blijven. Bij niet AF bepaal je zelf de grote door de duur van de vegetatieve fase (18/6).

      32 graden is echt te warm en gaat fluf wiet opleveren.

      Comment

      • Wijkagent
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • May 2014
        • 207

        #4
        Re: ze goeien niet meer

        uploadfromtaptalk1435526432842.jpguploadfromtaptalk1435526447873.jpguploadfromtaptalk1435526463906.jpguploadfromtaptalk1435526477465.jpg


        Het hadden prachtige toppen kunnen worden. Maar ja hopen dat het volgende keer beter gaat.

        Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

        Comment

        • wietje wanker
          Chronic Stoner
          MemberLucky Member
          • Oct 2014
          • 183

          #5
          Re: ze goeien niet meer

          Ze boeien toch?

          Bloei bestaat uit verschillende fases.
          Je hebt wel nog een paar weken te gaan.


          Comment

          • dieseltj
            Advanced Grower
            • Dec 2014
            • 1020

            #6
            Re: ze goeien niet meer

            die gaan goed gewoon GEDULD hebben

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #7
              Re: ze goeien niet meer

              En voor de wasmachine: Wat voor plantjes zijn het ?

              Op 400W heb je de lamp op 40-50cm van de plantjes neem ik aan ?
              De toppen zijn luchtiger, wat FlintStoned al zei, door de te hoge temperatuur.

              Ze moeten nog wel langer dan twee weken vermoed ik.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              • Wijkagent
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • May 2014
                • 207

                #8
                Re: ze goeien niet meer

                Oke nog paar weken gelukkig want ik zit nu eigelijk in week 7 bloei.

                Het zijn 2 x northen light 2x bubblegum en 2 cheese haze

                De lampen hangen wel wat hoger dan 50 cm van de planten denk ongeveer 80 com. Ivm met de warmte het is een heel klein hokje 90x150x220

                Ik ga vanavond de lamp lager hangen.


                Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

                Comment

                • Wijkagent
                  Wicked Stoner
                  MemberLucky Member
                  • May 2014
                  • 207

                  #9
                  Re: ze goeien niet meer

                  heb de lamp wat lager gehangen en komt met dit weer nu zelfs op 41,5 graden dus denk dat dit gewoon een verloren oogst zal worden want er komen steeds meer bruine haartjes en denk toch echt dat ze binnen 2 weken geoogst kunnen worden...

                  ik wacht lekker tot na de zomer met de volgende ronde kan ik mijn hokje wat aanpassen.
                  zit er aan te denken om mijn 700 kub naar 1000 kub te vervangen en een blumat system aan te leggen

                  Comment

                  Bezig...