Hallo, ik ben al 3 maanden ongeveer bezig met mijn plant en ik ben niet zeker of het oogstklaar is , ik ben een beginnende kweker zoals te zien aan mijn plantje maar is ook mijn eerste keer er gaat waarschijnlijk maar 2 gram ofzo uitkomen maar ik ben blij dat ik het nog zo ver heb kunnen brengen
maar is deze topjes oogstklaar? image.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpg
Oogstklaar???
Collapse
X
-
Tags: Geen
-
-
Re: Oogstklaar???
Tegenwoordig met die autoflowers komt deze vraag het hele jaar door, en toch blijft het antwoord steeds hetzelfde.
rechts.png Wanneer kun je oogsten. (en lees het hele topic aub)Comment
-
-
Re: Oogstklaar???
Nee wachten nog zeker 3 weken als je nu oogst houd je geen fuk over 1/3 houd je over als het droog is en Luister naar QGod was never on your side..Comment







Comment