Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

help!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    help!!

    Korting op 420shop
    Beste mede wier kwekers.. ik heb een paar planrjes voor mezelf, en die heb ik nu net 2 weken.. in het begin had ik ze teveel warer gegeven (elke dag) toen waren ze heel klein.. ik had ze ook achter een raam staan op me dakterras daar kregen ze veel licht maar had gelezen dar zeecht buiten moeren staan... duz heb ik ze eerst even in me schuur laten staan onder een tl balk en die uit gezer wanneer het donker was en aan als ik ging werken om ze een beetje te laten wennen zegmaar... ze gingen alsnog heel slecht en het was ook echt k weer duz durfde zeniet buiten te zetten als ze nog zo klein zijn... ik heb ze 3dage geleden voeding gegeven en daarna 3 dagen niet meer maar toen ik ze voeding gaf was het nog nat dar was du niet goed... maar het weer is nu veel beter en heb ze al 4 a 5 dagen buiten.. ze gaan nu wel iers beter en heb ze al 3 dagen geen water gegeven omdat ze duz teveel hadden gekregen ik b3n bang dat ze stil staan in de groei of dat ik iers verkeerd doe... ik heb een vochtmeter besreld en bio bizz bio grow en bio bloom gekocht... nadat ik ze dar heb gegeeven 3 a 4 dage geleden zagen ze er ook een beje raar uit... zullen de wortels verrot zijn of iets anders is t heel erg dat ik ze teveel water heb vegeven toen ik ze net in potte had gezet..... zie fotos...

    Gr jeffab

    #2
    Re: help!!

    Geen foto's te zien...
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment

    Bezig...
    X