Gevonden zaadje laten uitkomen, vraagje..

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • angeloo
    Expert Stoner
    MemberLucky Member
    • Oct 2009
    • 98

    #46
    Re: Gevonden zaadje laten uitkomen, vraagje..

    Okedan hartstikke bedankt voor de goede uitleg! Hou jullie op de hoogte hoe het er voor staat (y)

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
    A.Bundy

    Comment

    • angeloo
      Expert Stoner
      MemberLucky Member
      • Oct 2009
      • 98

      #47
      Re: Gevonden zaadje laten uitkomen, vraagje..

      Trouwens met dit weer kan het kwaad om m gwn buiten te laten staan? Ja ik snap als t echt te koud word sowieso niet maar bedoel met die regenbuien elke x?

      Alvast bedankt

      Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
      A.Bundy

      Comment

      • belladonna
        Guru of all Growers
        Lucky Member
        • Aug 2008
        • 10674

        #48
        Re: Gevonden zaadje laten uitkomen, vraagje..

        Nee da kan geen kwaad anders had elke plant wel een paraplu en sjaal om gewoon laten staan buiten
        God was never on your side..

        Comment

        • angeloo
          Expert Stoner
          MemberLucky Member
          • Oct 2009
          • 98

          #49
          Re: Gevonden zaadje laten uitkomen, vraagje..

          Goedemorgen medegrowers (y), zoals jullie zien komen er al mooie topjes aan mn dame. Maar ik had een vraag is het erg als de plant in de regen staat nu die begint te bloeien ivbm toprot? Of moet ik daar alleen in het laatste stadium rekening mee houden?
          Thankss uploadfromtaptalk1442218025942.jpguploadfromtaptalk1442218042433.jpg

          Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
          A.Bundy

          Comment

          • angeloo
            Expert Stoner
            MemberLucky Member
            • Oct 2009
            • 98

            #50
            Re: Gevonden zaadje laten uitkomen, vraagje..

            ??

            Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
            A.Bundy

            Comment

            • belladonna
              Guru of all Growers
              Lucky Member
              • Aug 2008
              • 10674

              #51
              Re: Gevonden zaadje laten uitkomen, vraagje..

              Tja angeloo planten zijn niet bang van regen
              God was never on your side..

              Comment

              • angeloo
                Expert Stoner
                MemberLucky Member
                • Oct 2009
                • 98

                #52
                Re: Gevonden zaadje laten uitkomen, vraagje..

                Haha weet ikkk [emoji14] dus t heeft geen invloed op de toppen later? Ik houd jou verantwoordelijk! :$ hahaha[emoji5] [emoji12]

                Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
                A.Bundy

                Comment

                • beowulf
                  Exquisite Grower
                  MemberLucky Member
                  • Nov 2008
                  • 6495

                  #53
                  Re: Gevonden zaadje laten uitkomen, vraagje..

                  !!

                  Verstuurd vanaf mijn laptop uit mijn nest, met mijn vingers persoonlijk getypt.

                  Comment

                  • angeloo
                    Expert Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Oct 2009
                    • 98

                    #54
                    Re: Gevonden zaadje laten uitkomen, vraagje..

                    Hallo mensen, t is al weer een tijdje geleden maar hier weer een foto update van mijn dame. Last van meeldauw gehad maar t gaat nu goed gelukkig. Mijn vraag is zijn de toppen nu al klaar ivbm de bruine haartjes of kunnen ze nog ff? Ik hoor graag tips en adviesuploadfromtaptalk1444383108767.jpguploadfromtaptalk1444383143401.jpg

                    Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
                    A.Bundy

                    Comment

                    • angeloo
                      Expert Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Oct 2009
                      • 98

                      #55
                      Re: Gevonden zaadje laten uitkomen, vraagje..

                      Nou bedankt voor de tips mensen (y) heb dr inmiddels al geoogst [emoji14]

                      Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
                      A.Bundy

                      Comment

                      Bezig...