Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Help mijn eerste weedplant!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Help mijn eerste weedplant!

    Hey hier wat betere fotos van de plant,zijn dat die haartjes ?



    20150726_104750.jpg
    20150726_104744.jpg
    20150726_103848.jpg
    20150726_103841.jpg
    20150726_103817.jpg
    Last edited by Rdammmer; 26 July 2015, 10:44.

    Comment


      #17
      Re: Help mijn eerste weedplant!

      wel een stevig plantje (voor zo'n klein potje) en lijkt vrij gezond, enja afsterven van sommige bladeren is indd gwn door een te kleine pot, ie maakt plaats voor nieuw blad zeg maar.
      probeer eens wat foto's van de oksels te trekken (daar waar takje van hoofdstam begint ) zo kunnen we beter oordelen of het een mannetje, vrouwtje of herma is.
      Veel succes verder met je eerste kweek!!

      Mvg!!
      A chunk out of humanity everytime we compromise our values.

      Comment


        #18
        Re: Help mijn eerste weedplant!

        Hey dankjewel, ik load nu ff de fotos van de oksel van mijn plant. en is het mogelijk om hem nu nog te verpotten ? En moet ik dan gewoon weer zelfde ''potgrond'' aarde kopen? en hoe ik die ik het overpotten als dat uberhoud nog kan?. fotos komen eraan bedankt voor je reactie. Groetjes Priscilla
        Oorspronkelijk geplaatst door Droned View Post
        wel een stevig plantje (voor zo'n klein potje) en lijkt vrij gezond, enja afsterven van sommige bladeren is indd gwn door een te kleine pot, ie maakt plaats voor nieuw blad zeg maar.
        probeer eens wat foto's van de oksels te trekken (daar waar takje van hoofdstam begint ) zo kunnen we beter oordelen of het een mannetje, vrouwtje of herma is.
        Veel succes verder met je eerste kweek!!

        Mvg!!
        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Hier dan een foto van de oksel van de plant is het beetje te zien?

        20150726_121548.jpg
        Last edited by Rdammmer; 26 July 2015, 11:33.

        Comment


          #19
          Re: Help mijn eerste weedplant!

          Oorspronkelijk geplaatst door Rdammmer View Post
          Hey dankjewel, ik load nu ff de fotos van de oksel van mijn plant. en is het mogelijk om hem nu nog te verpotten ? En moet ik dan gewoon weer zelfde ''potgrond'' aarde kopen? en hoe ik die ik het overpotten als dat uberhoud nog kan?. fotos komen eraan bedankt voor je reactie. Groetjes Priscilla
          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          lijkt me wel een vrouwtje (spijt me moest ik het mis hebben), mss nog ietsje te vroeg om 100% zeker te zijn.

          Mvg!
          A chunk out of humanity everytime we compromise our values.

          Comment


            #20
            Re: Help mijn eerste weedplant!

            Oorspronkelijk geplaatst door Droned View Post
            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            lijkt me wel een vrouwtje (spijt me moest ik het mis hebben), mss nog ietsje te vroeg om 100% zeker te zijn.

            Mvg!
            Hey ja die haartjes zitten er zeker al 3-4weken op . wanneer weet ik het met 100%?

            Comment


              #21
              Re: Help mijn eerste weedplant!

              in dat geval zal het hoogstwaarschijnlijk een vrouwtje zijn.

              Mvg!
              A chunk out of humanity everytime we compromise our values.

              Comment


                #22
                Re: Help mijn eerste weedplant!

                Ik denk ook dat het een meisje is, mijn WW AF begon ook zo te laten zien dat ze een zij was.
                Verder denk ik niet dat dit een Auto Flower (AF) is omdat ze nu al zo groot is in zo'n klein potje.
                Doe haar lekker naar buiten als ze daar niet al staat en geef haar een lekkere pot van minimaal 11L.
                Als er een growshop in de buurt is dan haal je daar even NPK 2-2-4 omdat dat veelzijdig is.
                Hierdoor kan ze op het laatst nog even goed groeien en mooie toppen vormen zonder voedsel armoede.

                Floris

                Comment


                  #23
                  Re: Help mijn eerste weedplant!

                  Hey bedankt voor je reactie, Ik heb nu een 11liter pot, alleen moet ik nog de NPK 2-2-4 gaan kopen? en moet ik helaas echt gaan wachten tot oktober? Of kan ik hem verduisteren zonder teveel problemen? verduisteren noem ik dan in een ''Normale kast zetten, met een ventilator erop en iets wat het donker houdt ervoor en dan na 12uur donker na buiten brengen?. ik lees zoveel verschillende antwoorden ene zeg moet je niet doen andere zegt ja dat kan gewoon hoop dat hier mijn defenitieve beslissing kan worden genomen.
                  Oorspronkelijk geplaatst door fl0ris97 View Post
                  Ik denk ook dat het een meisje is, mijn WW AF begon ook zo te laten zien dat ze een zij was.
                  Verder denk ik niet dat dit een Auto Flower (AF) is omdat ze nu al zo groot is in zo'n klein potje.
                  Doe haar lekker naar buiten als ze daar niet al staat en geef haar een lekkere pot van minimaal 11L.
                  Als er een growshop in de buurt is dan haal je daar even NPK 2-2-4 omdat dat veelzijdig is.
                  Hierdoor kan ze op het laatst nog even goed groeien en mooie toppen vormen zonder voedsel armoede.

                  Floris

                  Comment


                    #24
                    Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                    Comment


                      #25
                      Re: Help mijn eerste weedplant!

                      Het grote probleem met verduisteren is dat je dat heel erg consequent moet doen, en moet blijven doen tot het buiten ook 12 -12 is.

                      Het kan wel. (wekker zetten)
                      Lets not criticize but legalize

                      Comment


                        #26
                        Re: Help mijn eerste weedplant!

                        Oke, ja dat heb ik er wel voor over. maar ze gaat niet stikken in een normale kast? had gelezen dat een vuilniszak ook goed kan erover trekken, had het een tijdje terug ff gedaan en na 10minuten wou ik ff gaan kijken en ja hoor heel de plant begon te hangen , heb em moeten redden !

                        En stel ik verduister hem vanaf vandaag. hoeveel dagen/weken scheelt het ?

                        Oorspronkelijk geplaatst door Gps View Post
                        Het grote probleem met verduisteren is dat je dat heel erg consequent moet doen, en moet blijven doen tot het buiten ook 12 -12 is.

                        Het kan wel. (wekker zetten)
                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        ja ik wil alles graag weten, wat het beste is wat niet zelf heb ik zitten rond neusen op het internet maar heb liever dat de pro's hier me kunnen helpen. en zal elke week een update brengen ( of wanneer dat hoort ) haha.

                        Comment


                          #27
                          Re: Help mijn eerste weedplant!

                          Nog maar eens een tietel die HELP nodig heeft, zouden we niet beter 112 koppelen aan de website voor al die DRINGENDE WANHOPIGE LEVENSBEDREIGENDE EERSTE HULP....
                          Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                          Comment


                            #28
                            Re: Help mijn eerste weedplant!

                            ik snapp hem niet zal wel een belgische grap zijn? ben je de leukste thuis? blijkbaar wel ik vraag serieuse hulp maar ok beter geen tijd aan verspillen fijne dag jij
                            Oorspronkelijk geplaatst door De Witte View Post
                            Nog maar eens een tietel die HELP nodig heeft, zouden we niet beter 112 koppelen aan de website voor al die DRINGENDE WANHOPIGE LEVENSBEDREIGENDE EERSTE HULP....
                            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                            Even een vraagje :

                            Als ik mijn plant nu verduister, moet die dan 12uur in de kast blijven staan OF mag die ook weer na 11uur na buiten want dat is het al donker ? dan staat tie ongeveer van 6 tot 11 in de kast en derest weer buiten?
                            Last edited by Rdammmer; 26 July 2015, 17:20.

                            Comment

                            Bezig...
                            X