Is Mijn Plantje nou mannelijk of vrouwelijk ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • VonDutchy
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Aug 2015
    • 5

    #1

    Is Mijn Plantje nou mannelijk of vrouwelijk ?

    Korting op 420shop
    Hoi Allemaal.

    Ik heb sinds kort een plantje van een kennis gekregen, echter groeien er een soort van zaadjes aan denk ik alleen weet ik dit niet zeker omdat het mijn tweede plantje is en er niet uitkom met de foto's op het internet.
    Hopelijk kunnen jullie me helpen aan de hand van de bijgevoegde foto's. Alvast bedankt.
    DSC_0901.jpgDSC_0900.jpgDSC_0898.jpgDSC_0897.jpgDSC_0896.jpg
  • k1
    Wicked Grower
    MemberLucky Member
    • May 2011
    • 3660

    #2
    Re: Is Mijn Plantje nou mannelijk of vrouwelijk ?

    zekers geen vrouw

    wel mooi kleurtje is een roze pheno !!

    welk soortje is het ??

    hopenlijk heb je daar geen echt vrouwtje naast staan !!! want dan zit die vol zaad , zodra er een bal open gaat
    Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

    Comment

    • bassie007
      Expert Stoner
      • Aug 2014
      • 80

      #3
      Re: Is Mijn Plantje nou mannelijk of vrouwelijk ?

      Dat is een Herma. 2 zijdig zowel mannelijk als vrouwelijk.
      Meteen de kliko er mee in!

      Comment

      • VonDutchy
        Stekje
        Nieuw Lid
        • Aug 2015
        • 5

        #4
        Re: Is Mijn Plantje nou mannelijk of vrouwelijk ?

        Bedankt voor de snelle reacties.

        Ik vind het ook erg mooi dat het roze haartjes aanmaakt, echter heb ik er wel een vrouwelijke haze plant naast staan.
        Zou ik de Herma niet in een aparte kamer binnenshuis kunnen zetten zonder dat me haze plant er last van heb en ik toch zaadjes kan oogsten?
        Zo niet dan gooi ik hem indd de kliko in.

        Comment

        • bassie007
          Expert Stoner
          • Aug 2014
          • 80

          #5
          Re: Is Mijn Plantje nou mannelijk of vrouwelijk ?

          Dat zou je kunnen doen. Maar wat heb je er aan het zaad wat van die plant af komt heeft ook Herma in zijn genen. Niet verstandig om verder mee de kweken.
          Koop gewoon goed zaad heb je veel mee plezier van!

          Comment

          • De Witte
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Dec 2013
            • 2133

            #6
            Re: Is Mijn Plantje nou mannelijk of vrouwelijk ?

            En doe eens de moeite om je topic in het juiste forum te zetten. Dat je hier nieuw bent is ongetwijfeld het excuus, maar dat je niet eerst een beetje leest is pure luiheid...
            Handen in de lucht en groeten aan je tante...

            Comment

            • VonDutchy
              Stekje
              Nieuw Lid
              • Aug 2015
              • 5

              #7
              Re: Is Mijn Plantje nou mannelijk of vrouwelijk ?

              Bedankt bassie007, super verhelderend.
              Mieter hem, haar of het gelijk weg
              Ik wil natuurlijk niet dat me andere plantje bevrucht word.

              Groet VonDutchy.

              Comment

              • Ganjax
                Guru of all Growers
                420 MemberMemberLucky Member
                • Apr 2009
                • 10443

                #8
                Re: Is Mijn Plantje nou mannelijk of vrouwelijk ?

                Forum: Chatbox

                Live chatbox & chat forum: Plaats hier onderwerpen die in geen ander board thuis horen. GEEN cannabis gerelateerde topics in dit forum! Voor vragen over cannabis zie de overige boards! Voor algemene discussies over cannabis, zie de cannabis chatbox.
                ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                Comment

                Bezig...