mijn eerste buitenkweek

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • heinekenftw
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Jan 2014
    • 3

    #1

    mijn eerste buitenkweek

    Korting op 420shop
    20150801_100302.jpg20150801_100325.jpg
    Hallo ,
    Dit is mijn eerste keer buiten kan iemand mij vertellen of de dames er goed bijstaan , en wanneer ik ze zou moeten toppen.

    Mvg heinekenftw
  • Ronthebudman
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • May 2015
    • 916

    #2
    Re: mijn eerste buitenkweek

    Wat zijn het voor planten? Soort? Autoflowers? Wat voor grond? Voeding? Ze zien er volgens mij best goed uit...misschien ff defoto,s draaien. K krijg nekpijn[emoji1]
    Grz, Ron

    Comment

    • heinekenftw
      Zaadje
      Nieuw Lid
      • Jan 2014
      • 3

      #3
      Re: mijn eerste buitenkweek

      Hoi ron

      Het zijn haze stekken en ze zijn 3 weken oud. Ze staan in grond met de eerste zes weken groei voeding erin en voor de bloei heb ik canna terra flores.
      En de fotos snap ik niks van ik upload ze gewoon vanaf mn tel.

      Gr heinekenftw

      Comment

      • De Witte
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Dec 2013
        • 2133

        #4
        Re: mijn eerste buitenkweek

        Je moet je foto's eerst uploaden en draaien op je pc, kost iets meer moeite maar dat maakt dan ook het verschil in je verslag.
        Ach je doet maar, het is jou weed hé...
        Handen in de lucht en groeten aan je tante...

        Comment

        Bezig...