Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflower Lemon skunk : begint met bloei, nog overpotten of niet??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Autoflower Lemon skunk : begint met bloei, nog overpotten of niet??

    Korting op 420shop
    Halloooo beste vrienden en mede'kwekers,

    eerste kweek !
    ik heb een 6 weken oude autoflower lemon skunk in een (volgens mij) 8 liter pot of zo iets !
    Nu, hij begint al redelijk wat te bloeien en volgens mij laat ik hem nu best met rust !
    maar ik zie dat er onderaan de pot wat worteltjes uitkomen en ik vroeg me af of ik deze nu nog zou overpotten in een grotere 15l pot
    of zou dit het bloeien in de war brengen waardoor de plant teveel de stress moet verwerken !
    en ook in de bovenste blaadjes zitten wat gaatjes, nog maar net! is dit door bladluizen?kan dit kwaad?
    oo jaaa, en ik zou bloeimiddel van plagron geven aangezien ik eerst growmiddel van plagron heb gebruikt !
    zou ik nu al overschakelen op bloei of eerst nog wat grow geven? iemand ervaring met deze producten?
    alvast bedankt !!
    alle tips zijn welkom !! 20150824_150050.jpg20150824_145001.jpg20150824_145009.jpg20150824_150104.jpg
    Last edited by OhmShiva; 24 August 2015, 14:36.

    #2
    Re: Autoflower Lemon skunk : begint met bloei, nog overpotten of niet??

    De pot op de 2e foto heb ik ook? Afmeting 25x25x25cm? Dan is het (al) een 11 liter
    [COLOR=#a9a9a9][B][SUB]Een pad ontstaat door er op te lopen[/SUB][/B][/COLOR]

    Comment


      #3
      Re: Autoflower Lemon skunk : begint met bloei, nog overpotten of niet??

      okee ! dank je wel, dan is dit ook al opgehelderd !! maar ik heb nog een pot die zeker 2maal zo groot is!
      zou ik die nu nog overpotten of best gewoon laten bloeien in die 11l pot waar hij nu zit?

      Comment

      Bezig...
      X