Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wat is het probleem ( dacht dat het teveel water was maar staan nu al 3 dagen zonder water

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    wat is het probleem ( dacht dat het teveel water was maar staan nu al 3 dagen zonder water

    Korting op 420shop


    Wat kan ik eraan doen en kan ik ze nog redden grtz heb al veel.opgezocht en kwam op op teveel water maar ze staan al 3 dagen droog en ze verslechteren iemand tips ? Grts hawaico

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Gatje gemaakt met me vinger van 3cm diep en is altijd vochtig de aarde dus denk wel te nat enige idee en hoe ik kan oplossen of iemand dat zegt het is een ander probleem ? Grts

    #2
    Re: wat is het probleem ( dacht dat het teveel water was maar staan nu al 3 dagen zonder w

    Gewoon laten staan, kan wel even duren. Voelt de pot zwaar ?

    Een HPS loze foto en wat meer info zou fijn zijn.
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment


      #3
      Re: wat is het probleem ( dacht dat het teveel water was maar staan nu al 3 dagen zonder w

      Haha sorry stemma

      Maar is niet echt vanmij die foto me vriend heeft die doorgestuurd naarme dusja . De pot voelt redelijk zwaar dus overpotten is niet nodig ? Alsje meer info wilt zal ik je ze zeker geven

      Comment


        #4
        Re: wat is het probleem ( dacht dat het teveel water was maar staan nu al 3 dagen zonder w

        Laat hem even goede foto nemen bij "daglicht"
        Welk soortje, welke aarde, hoeveel liter potten ( waar veels te weinig aarde inzit, zuinigerd, gij lijkt wel een hollander )
        Stemma doet het forum, stout 2017

        Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Comment


          #5
          Re: wat is het probleem ( dacht dat het teveel water was maar staan nu al 3 dagen zonder w

          Net een bericht gehad van hem heeft ze gewoon inde vuilbak gegooid ( schande .... )

          Maarja ik heb hem proberen te helpen haha

          Btw stemma binnen 2 weekjes begint me kweekrapport me vorige kweek 250 gr afgehaald van 8 plantjes grts

          Comment


            #6
            Re: wat is het probleem ( dacht dat het teveel water was maar staan nu al 3 dagen zonder w

            Dan heb je het beter gedaan dan je vriend
            Stemma doet het forum, stout 2017

            Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

            Comment


              #7
              Re: wat is het probleem ( dacht dat het teveel water was maar staan nu al 3 dagen zonder w

              Haha waarom ben ik deze topic aangegaan voelme schuldig

              Comment

              Bezig...
              X