Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Get high on your own supply😂 4 x think different autoflouwer

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Get high on your own supply😂 4 x think different autoflouwer

    Korting op 420shop
    Hallo ik ben ed
    Start me eerste kweek in een tent.
    Heb een 120 120 200tent
    Softbox 550
    600 hps
    Evsa dimbaar
    2 fans
    Scrog rek
    4 x thinkdifferent in 18 ltr pot

    20150821_171615.jpg

    Eerste dagen boven de grond!
    20150828_154604-1.jpg
    8dagen oud!!
    20150901_061703.jpg
    Weer wat ouder.
    20150904_184039.jpg
    Dag 18 geloof ik😊.
    Ik ben zelf aardig tevreden tot nu!!
    Hier nog maar paar fotos 20150904_184116.jpg
    Met ze 4e!
    20150904_184140.jpg20150904_184126.jpg
    Laatste is gefimt
    20150904_184413.jpg
    De sappies voor de bodum optiemaal te houden!
    20150906_180458.jpg
    Ik zal in het verloop nog wel wat posten al ben ik een beetje digibeet dus verwacht niet te veel maar ik ben benieuwd wat de toekomst kwa plantjes me brengt!
    😊
    Tot de volgende keer luitjes 👍
    Last edited by Ed on grow tour; 6 September 2015, 20:06.

    #2
    Re: Get high on your one supply😂

    Succes met je kweek Ed !
    Je vent je topic in ieder geval keurig gestart
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment


      #3
      Re: Get high on your own supply😂

      Thanx stemma fingers crossed! Aan de inzet en aandacht gaat niet liggen!

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      Afgezuurd water is hier zeker nodig!!
      20150906_194559.jpg
      Attached Files
      Last edited by Ed on grow tour; 6 September 2015, 20:04.

      Comment


        #4
        Re: Get high on your own supply😂

        Het eerste bind werk is verricht! wat bladeren verwijderd,gaat tegen het gevoel in maar gaat vast goed komen
        20150908_182940.jpg
        20150908_182959.jpg20150907_200453.jpg

        Comment


          #5
          Re: Get high on your own supply😂 4 x think different autoflouwer

          waarom neem je autoflowers?

          ik betwijfel dat dat vol komt hoor dat hokje.

          aan het materiaal zal het zeker niet liggen..

          maar had mss toch voor gwn femnised gekozen.

          maar euh jij bent baas in je eigen tuintje dus jij kiest natuurlijk zelf wat je kweekt he

          veel succes met je kweek en ik kom af en toe wel eens mee piepen

          groetjes diesltj

          Comment


            #6
            Re: Get high on your own supply😂 4 x think different autoflouwer

            Thanx dieseltje
            Ja bij eerste kweek komt er een hoop op je af tent lamp vsa of evsa enz. Dus voor de eerste ff voor wat makkelijks gekozen maar dat wat jij zegt is allang door me hoofd gegaan en gaat ook zeker gebeuren!!
            En dat die niet vol gaat komen is natuurlijk jammer maar heb wel al hoop dingen gedaan waar bij de volgende kweek baat bij ga hebben we zien t wel��

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            En was ook voor de thinkdifferent gegaan om dat je lekker gemaakt wordt met die halve kilo reclames hahsha wie wil dat nie

            Comment


              #7
              Re: Get high on your own supply😂 4 x think different autoflouwer

              Dieseltj of iemand anders die mee kijkt!
              Om dat ik me rek niet vol gaat krijgen zit ik te denken deze gewoon te laten groeien en nieuwe er bij te zetten fem en geen autos!en dan deze voor te groeien tot die td klaar is is dit mogenlijk??

              Comment


                #8
                Re: Get high on your own supply😂 4 x think different autoflouwer

                Als je wil gaan scroggen dan neem je een strain met redelijk wat sativa invloed omdat die nog doorgroeien als de bloei erin komt. Je groeit ze dan tot onder het net en zet dan de klok op 12/12. Zo groeien ze dan door het net op 12/12 en ga je alles binden tot je net vol is. Scroggen met een AF gaat eigenlijk niet echt.

                Comment


                  #9
                  Re: Get high on your own supply😂 4 x think different autoflouwer

                  ja ik zou nu gwn dit afmaken en op 18/6 blijven het zijn autoflowers he dan kan je wel een dikke 50 gr per plant halen denk ik maarik heb er slechte ervaringen mee met af in men tentje ..
                  die zijn nu al in de bloei?
                  dus moete die nog maar een weekje of 8 doe dat af zou ik zeggen en neem dan bevoorbeeld 12 fem. potten van 11 liter en groei 3 weken voor en je zult zien je tentje komt goed vol te staan

                  groetjes

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  na die 8 weken dan he rond nu deze kweek even af want die staan al in de bloei he.. iets bijzetten zou ik nu niet doen beter binne week of 8 als hij klaar is zorgen dat je er al ontkiemt hebt en beetje geworteld zijn dan kunne ze drekt de dag na dat je geoogst hebt trug vol zetten of zelfs diezelfde dag no

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  je zou die ook bena 8 weken voorgroeien dan is veel te lang die gaan door je dak schieten

                  Comment


                    #10
                    Re: Get high on your own supply😂 4 x think different autoflouwer

                    Kijk mannen hier wordt ik blij van!! ga deze afmaken en dan voor een nieuwe kweek!! sativa achtige fem en dan inderdaat voor groeien tot het rek 12 /12 zetten en dan binden maar! Lijkt mij een goed plan! En ik dacht voor makkelijk te gaan maar heb moeilijk gedaan hahaha weer wat wijzer!! Volgens mij is er 1 van de 4 in zicht baarebloei de anderen hikken er tegen aan ze zijn nu +-22 dagen!!

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    Net nog ff gekeken maar zijn toch verder in de bloei dan ik dacht een heel stuk verder zelfs hahaha 3 hebben al echte top ontwikeling 1 is echt een kleintje maar die loopt ook 3 dagen achter op de rest!!

                    Comment


                      #11
                      Re: Get high on your own supply😂 4 x think different autoflouwer

                      fato's ?

                      Comment


                        #12
                        Re: Get high on your own supply😂 4 x think different autoflouwer

                        Zal ik van avond ff doen !!

                        Comment


                          #13
                          Re: Get high on your own supply😂 4 x think different autoflouwer

                          Hier wat plaatjes ik heb ze gesnoeid (lolliepopen)hahaha teminste probeer/doe maar wat!
                          Laat scrog rek hangen als beglijding maar bind ze niet!!
                          Groten bladeren weg gehaaldt dat de rest maximaal licht krijgt,ze lijken het te allemaal te accepteren!!
                          20150910_175758.jpg20150910_175657.jpg20150910_175709.jpg20150910_175721.jpg
                          Attached Files

                          Comment


                            #14
                            source (suiker maker) orgaan. Enkel het voor meer als 2/3 volgroeide blad maakt meer energie (suikers) aan dan dat het zelf verbruikt en dus netto fotosynthese overhoud. Alle andere plant organen zoals wortel, stam , stengel, topblad, bloei en eventuele zaden zijn sinks (suiker vragers). Deze organen vragen dus meer zuikers dan dat ze zelf via fotosynthese kunnen aanmaken.

                            Enkel Een source kan een sink voorzien van suikers om te groeien en bloeien en nu net deze heb je weg gehaald.

                            Blijft er over 1 grote sink die verder moet ploeteren. Geheel volgroeid topblad is in feite ook een kleine source maar in de praktijk zit dus vak meer dan de helft van het volgroeide topblad in de bud zelf waar geen licht komt dus het blijft een sink. Tja. Vergeet het sprookje de toppen moeten in het licht. Neen je grote fanblad moet gezond en in het licht blijven. Al de rest is daarvan namelijk afhankelijk.
                            Last edited by FlintStoned; 10 September 2015, 17:45.

                            Comment


                              #15
                              Get high on your own supply😂 4 x think different autoflouwer

                              Geen bladeren eraf halen. Dat zijn de zonnepanelen van je plant!
                              Ik zag ook dat je een hele rij voeding hebt staan. Die zou ik niet gebruiken met de Think Different. Daar krijg je geheid problemen mee.
                              Als je goede grond hebt genomen ( en zo te zien heb je dat) is met deze planten voeden niet nodig. Dat werkt alleen maar tegen ze.
                              Ik heb zelf ook de Think Different staan en spreek uit ervaring.
                              Scroggen moet je met Gefeminiseerde niet AF's doen. Dus dat net zit alleen maar in de weg.
                              Je kunt deze planten eigenlijk het beste zoveel mogelijk met rust laten. Niet overpotten, toppen, fimmen, dieven, scroggen etc....
                              Je hebt in ieder geval wel een mooie setup staan. Ben benieuwd hoeveel je eraf haalt met 600 watt.
                              Ik blijf graag volgen.

                              Succes, Ron

                              Comment

                              Bezig...
                              X