Beste mede growers ik heb een probleempje in mijn kweektent 120 120 180 de temperatuur Was van de week redelijk onder controle tussen de 25en27 graden maar loopt nu sinds 2dagen aardig op 32tot34 help!!!!ik heb er een ventilator bij staan die blaast tussen de lamp en plantjes door ook een inblaas die ik ook omhoog gestoken heb dus blaast de verse lucht ook tussen de lamp door iemand tips suggesties opmerkingen??????wel heb ik sinds gisteren de lamp van 400naar490w gebracht
Temperatuur te hoog
Collapse
X
-
-
Re: Temperatuur te hoog
Afzuiger harder?
En verse lucht komt van buiten?
Of blaas je af, en trek je aan uit dezelfde ruimte?
Anyway, foto's helpt altijd
-
Re: Temperatuur te hoog
Ja ben op mn werk op moment sorry maar ik trek het idd uit dezelfde ruimte maar mijn thermo hygrometer staat wel onder de lamp is dat het misschienComment
-
-
Re: Temperatuur te hoog
is je cv misschien aangegaan deze week? was nog al frisjes namelijk....Verslag: 2e n00b binnen kweek, cookie kush
Verslag: 1e n00b binnen kweek...
Verslag: Ex- balkon, nu guerilla kweek
vermoord door slakkenComment
-
Re: Temperatuur te hoog
Nee arie denk dat het gewoon de temperatuur meter is geweest recht onder de lamp domdomdomComment
-
Re: Temperatuur te hoog
Temperatuur Was helamaal perfect gister geschakeld naar 600 en nu is mijn tentje weer 32 graden buisventilator draaid op volle toeren zwenkventilator draaid op stand 2 tussen lamp en plant door ik heb 1 slang voor verse lucht zou het kunnen helpen er nog een slang verse lucht bij toe te voegen om de temp onder controle te krijgen?????Comment
-
Re: Temperatuur te hoog
Ik denk toch dat je te weinig afzuigt, die losse ventilatoren in de tent zullen niet helpen als je warme lucht rond blaast...
En als je niet naar buiten afblaast of geen verse lucht aantrekt warmt het ook snel op.Verslag: 2e n00b binnen kweek, cookie kush
Verslag: 1e n00b binnen kweek...
Verslag: Ex- balkon, nu guerilla kweek
vermoord door slakkenComment
-
Re: Temperatuur te hoog
Ik ga er straks nog een verse lucht slang bij voegen kijke wat die dan doet probeer ik hem uit een andere ruimte te pakken achter schot van zolder is dat wat???Comment
-
Re: Temperatuur te hoog
Zojuist extra inblaas aangesloten temperatuur Was nu 27,8 en de vrouwtjes doen het nog perfect
Comment
-
Re: Temperatuur te hoog
Lamp hangt op 60cm is een 600 watter en morgen gaan ze in de bloei op 12/12Comment
-
Re: Temperatuur te hoog
Zou nog minstens een weekje of twee wachten met omschakelen van de klok.
Ze zijn nog lang niet groot genoeg om in bloei te gaan wat betekent dat ze dus te weinig licht krijgen gedurende de groei.
Niet nat sproeien als de lamp aan staat.
Die grond lijkt wel zaai/stekgrond, wat is dat ?Last edited by QnQ; 25 September 2015, 07:41.Comment
-
Re: Temperatuur te hoog
Het is batmix heb er elke pot een hand uitgehaald en daarin idd stekgrond met de perfect plugs ingegravenComment





Comment