Temperatuur te hoog

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Secret jardin
    Expert Stoner
    Member
    • Aug 2015
    • 84

    #1

    Klimaat: Temperatuur te hoog

    Korting op 420shop
    Beste mede growers ik heb een probleempje in mijn kweektent 120 120 180 de temperatuur Was van de week redelijk onder controle tussen de 25en27 graden maar loopt nu sinds 2dagen aardig op 32tot34 help!!!!ik heb er een ventilator bij staan die blaast tussen de lamp en plantjes door ook een inblaas die ik ook omhoog gestoken heb dus blaast de verse lucht ook tussen de lamp door iemand tips suggesties opmerkingen??????wel heb ik sinds gisteren de lamp van 400naar490w gebracht
  • Faach Viechuur
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Feb 2015
    • 882

    #2
    Re: Temperatuur te hoog

    Afzuiger harder?

    En verse lucht komt van buiten?

    Of blaas je af, en trek je aan uit dezelfde ruimte?


    Anyway, foto's helpt altijd

    Comment

    • Secret jardin
      Expert Stoner
      Member
      • Aug 2015
      • 84

      #3
      Re: Temperatuur te hoog

      Ja ben op mn werk op moment sorry maar ik trek het idd uit dezelfde ruimte maar mijn thermo hygrometer staat wel onder de lamp is dat het misschien

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Re: Temperatuur te hoog

        De temperatuur meet je op planthoogte in de schaduw.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • Faach Viechuur
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • Feb 2015
          • 882

          #5
          Re: Temperatuur te hoog

          Comment

          • Ariebombarie
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Apr 2015
            • 295

            #6
            Re: Temperatuur te hoog

            is je cv misschien aangegaan deze week? was nog al frisjes namelijk....
            Verslag: 2e n00b binnen kweek, cookie kush
            Verslag:
            1e n00b binnen kweek...
            Verslag: Ex- balkon, nu guerilla kweek vermoord door slakken

            Comment

            • Secret jardin
              Expert Stoner
              Member
              • Aug 2015
              • 84

              #7
              Re: Temperatuur te hoog

              Nee arie denk dat het gewoon de temperatuur meter is geweest recht onder de lamp domdomdom

              Comment

              • Secret jardin
                Expert Stoner
                Member
                • Aug 2015
                • 84

                #8
                Re: Temperatuur te hoog

                Temperatuur Was helamaal perfect gister geschakeld naar 600 en nu is mijn tentje weer 32 graden buisventilator draaid op volle toeren zwenkventilator draaid op stand 2 tussen lamp en plant door ik heb 1 slang voor verse lucht zou het kunnen helpen er nog een slang verse lucht bij toe te voegen om de temp onder controle te krijgen?????

                Comment

                • Ariebombarie
                  Wicked Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Apr 2015
                  • 295

                  #9
                  Re: Temperatuur te hoog

                  Ik denk toch dat je te weinig afzuigt, die losse ventilatoren in de tent zullen niet helpen als je warme lucht rond blaast...
                  En als je niet naar buiten afblaast of geen verse lucht aantrekt warmt het ook snel op.
                  Verslag: 2e n00b binnen kweek, cookie kush
                  Verslag:
                  1e n00b binnen kweek...
                  Verslag: Ex- balkon, nu guerilla kweek vermoord door slakken

                  Comment

                  • Secret jardin
                    Expert Stoner
                    Member
                    • Aug 2015
                    • 84

                    #10
                    Re: Temperatuur te hoog

                    Ik ga er straks nog een verse lucht slang bij voegen kijke wat die dan doet probeer ik hem uit een andere ruimte te pakken achter schot van zolder is dat wat???

                    Comment

                    • Secret jardin
                      Expert Stoner
                      Member
                      • Aug 2015
                      • 84

                      #11
                      Re: Temperatuur te hoog

                      Zojuist extra inblaas aangesloten temperatuur Was nu 27,8 en de vrouwtjes doen het nog perfect

                      Comment

                      • De Witte
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Dec 2013
                        • 2133

                        #12
                        Re: Temperatuur te hoog

                        Blijft toch hoog, 27, 28 graden zeker als ze zo klein zijn.
                        Lamp niet e laag hangen

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        Heb je geen topic...?
                        Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                        Comment

                        • Secret jardin
                          Expert Stoner
                          Member
                          • Aug 2015
                          • 84

                          #13
                          Re: Temperatuur te hoog

                          Lamp hangt op 60cm is een 600 watter en morgen gaan ze in de bloei op 12/12

                          Comment

                          • QnQ
                            Godlike Grower
                            Lucky Member
                            • Sep 2010
                            • 26093

                            #14
                            Re: Temperatuur te hoog

                            Zou nog minstens een weekje of twee wachten met omschakelen van de klok.
                            Ze zijn nog lang niet groot genoeg om in bloei te gaan wat betekent dat ze dus te weinig licht krijgen gedurende de groei.

                            Niet nat sproeien als de lamp aan staat.

                            Die grond lijkt wel zaai/stekgrond, wat is dat ?
                            Last edited by QnQ; 25 September 2015, 07:41.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment

                            • Secret jardin
                              Expert Stoner
                              Member
                              • Aug 2015
                              • 84

                              #15
                              Re: Temperatuur te hoog

                              Het is batmix heb er elke pot een hand uitgehaald en daarin idd stekgrond met de perfect plugs ingegraven

                              Comment

                              Bezig...