insectenverdelgen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • gillorius
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Sep 2015
    • 3

    #1

    Overige: insectenverdelgen

    Korting op 420shop
    hallo ik ben g*****

    ik heb samen met nog iemand een plantje staan en overlaatst liepen er allemaal zwarte beestjes op deze waren maar enkele mm groot we hebben de plant bespoten met een anti insectenspray voor algemene bloementeelt en hebben enkel de blaadjes en stam bestoven (niet de kroppen)

    zou dit kwaad kunnen?
  • PotHead Sativa
    Banned
    • Jul 2015
    • 649

    #2
    Re: insectenverdelgen

    Lees deze topic eens ... https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...warte-beestjes


    HMMMZ ... "Toch beter je best doen om TE ZOEKEN maat !!"

    Comment

    • FlintStoned
      Banned
      • Oct 2012
      • 5580

      #3
      Re: insectenverdelgen

      Vreemde werkwijze. Ik zou eerst proberen te achterhalen om welke beestjes het gaat en dan gaan kijken hoe je dat bestrijd. Dan zou ik, mocht de keuze op een insecticide vallen, eerst eens goed gaan zoeken wat de werkzame stof is en wat hiervan de veiligheids-voorrschrifen zijn enz. Beetje impulsief om eerst maar wat te gaan spuiten en je dan gaan afvragen of het kwaad kan.

      Verder geef je geen enkele zinvolle info over het middel. Verwacht je nu werkelijk een antwoord¿ Je neemt nieteens de moeite om aan te geven waarmee je gespoten hebt.

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Re: insectenverdelgen

        In ieder geval een gelukkie dat je geen napalm gebruikt hebt.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • De Witte
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Dec 2013
          • 2133

          #5
          Re: insectenverdelgen

          Je hebt dus samen met nog iemand 1 plantje staan als ik het goed begrijp. Klinkt als iets wat zestienjarige vriendjes doen...

          Komt hier allemaal weer niet +18 over, net als je andere vragen ook niet.
          Handen in de lucht en groeten aan je tante...

          Comment

          Bezig...