Te vroeg geoogst

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Zenitex
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Feb 2015
    • 5

    #1

    Te vroeg geoogst

    Korting op 420shop
    Hoi,
    mijn Wietplant heeft een sterke geur en witte haren. Gisteren kwam ik thuis en had een zatte vriend mee die bleef slapen. Hij was zo zat dat hij men plant afbreekte in 10 stukken en wou het eten, juist op tijd gezien voor alles weg was. Maar dus nu is de plant al helemaal versnippert. Wat moet ik nu doen? De toppen zijn er maar de haren zijn nog ferm wit. De geur is sterk en hij plakt wel goed. Wat moet ik nu doen meteen drogen of de stengels nog in potje water zetten en proberen nog iets te laten gaan. Of meteen drogen ?
    iemand een idee wat zou jij doen? (Dit is men enigste plant dus aub help)! Alvast bedankt
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Re: Te vroeg geoogst

    Je denkt dat iedereen voor de lol zegt dat je het tegen niemand mag vertellen dat je wiet kweekt ?
    Als je al niet door je "vrienden" of hun vrienden geript wordt, dan vreten ze dus je plant op en is je kweekjaar voorbij.

    Afscheid nemen van de overblijfselen, en je vriend bedanken als hij wakker wordt.
    Je kunt niks met die wiet, het is nog geeneens wiet.
    Dat het plakt zegt niet dat de THC er al is, die plak is de afweer van de plant tegen insecten.

    Wat ik zou doen ?
    Ik zou 'm die plant hebben laten opvreten.

    Volgende zomer beter.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • Eerstekamerlid
      Exquisite Grower
      MemberLucky Member
      • Jan 2013
      • 5066

      #3
      Re: Te vroeg geoogst



      En dit is nog maar t gevolg van n zatte vriend.. Kende nagaan als er n horde hongerige vluchtelingen in de straat komen wonen, was je nu je pot en aarde ook kwijt..

      N vlakke hand op zn bakkes verdient ie. Barbaar dat t is.
      Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
      Het systeem betreurt dit ten zeerste.

      Comment

      • Eclecticon
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Apr 2014
        • 2073

        #4
        Re: Te vroeg geoogst

        Ik zou die vriend toppen.
        Baas in eigen brein.

        Comment

        • De Witte
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Dec 2013
          • 2133

          #5
          Re: Te vroeg geoogst

          Wauw, wat een verhaal...
          Handen in de lucht en groeten aan je tante...

          Comment

          • jackherrerhaze
            Senior Stoner
            Member
            • Jul 2015
            • 32

            #6
            Re: Te vroeg geoogst

            Oorspronkelijk geplaatst door Eclecticon
            Ik zou die vriend toppen.
            Verslag - 3x Bubba Kush AF

            Comment

            • De Witte
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Dec 2013
              • 2133

              #7
              Re: Te vroeg geoogst

              Even voor de duidelijkheid, ik heb zulke vage vrienden niet en als ik jou was denk ik dat je een keuze moet maken...

              Er zijn maar weinig mensen die gezellig weed kunnen kweken, en die hebben zulke vrienden niet.

              Veel GELUK...
              Handen in de lucht en groeten aan je tante...

              Comment

              • PotHead Sativa
                Banned
                • Jul 2015
                • 649

                #8
                Re: Te vroeg geoogst

                Jouw zatte vriend zat vast op paddo's als ik het zo lees ,kies je vrienden wijs en vertel niet dat je kweekje hebt staan zou ik zeggen ,wat niet weet niet deert ...

                Is je vriend vegetariƫr ?
                Of dacht ie dat ie een koetje was en begon hij meteen te herkauwen wanneer die je groen zag staan ,lekkerrrr

                Tis zoals gezegd is al ,met de niet volgroeide toppen ben je NIKS ,volgend kweekje beter en vooral wat slimmer aan pakken. [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]


                Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                Comment

                • FlintStoned
                  Banned
                  • Oct 2012
                  • 5580

                  #9
                  Re: Te vroeg geoogst

                  Ik zou op zijn minst me laten vergoeden voor de gelede schade en hem verde links laten liggen. Zulke gekken heb je niet nodig lijkt me.

                  Comment

                  • Secret jardin
                    Expert Stoner
                    Member
                    • Aug 2015
                    • 84

                    #10
                    Re: Te vroeg geoogst

                    Klap op zn kaken geven hier weet niemand ervan echt niemand en wil ik zo houden ook

                    Comment

                    • belladonna
                      Guru of all Growers
                      Lucky Member
                      • Aug 2008
                      • 10674

                      #11
                      Re: Te vroeg geoogst

                      Vind het maar een vreemd verhaal een vriend die een Cannabis plant op eet ? weet je wel zeker dat jullie 18+ zijn?
                      God was never on your side..

                      Comment

                      • Zenitex
                        Stekje
                        Nieuw Lid
                        • Feb 2015
                        • 5

                        #12
                        Re: Te vroeg geoogst

                        de toppen zijn momenteel aan het drogen (tog) en de haren kleuren iets bruiner goed teken? ze zien er ok uit

                        Comment

                        • FlintStoned
                          Banned
                          • Oct 2012
                          • 5580

                          #13
                          Re: Te vroeg geoogst

                          Eet smakelijk.

                          Comment

                          Bezig...