Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

9 PP uit zaad

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    9 PP uit zaad

    Korting op 420shop
    Dag mensen,

    Opzet,

    secret jaren dr II 150x150x200
    2x 600watt
    1000k afzuiger
    1000 filter
    Woma 123 voeding

    Ik wou mijn kweek verslag hier opzetten, ik kweek al 2 jaar binnen en dan de laatste 3x mooie wiet gehad!!
    Ik ben 6-9-15 begonnen met 10 PP zaadje van wiet zaadjes.nl, alle zaadjes uitgekomen en in een aquarium gezet, ze staan nu 3.5 week in het aquarium en heb ze 1x overgepot.

    Morgen gaan ze naar me tent toe, en doe ze in 18l potten en gooi er een lucht bevochter in en doe 1 600watt er aan op 1 meter en doe ze elke dag een paar cm omlaag.

    Als iemand ideetjes heeft over meer info heel graag zorg morgen voor een paar foto's van me tent en dames!!

    Groetjes janga85

    #2
    Re: 9 PP uit zaad

    Foto's zou leuk zijn ,ik volg !


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

    Comment


      #3
      Re: 9 PP uit zaad

      Zou ze vandaag eigelijk naar de tent zetten maar wil er toch nog wat meer bladeren aan hebben dus wacht nog een paar dagen, heb ze net wat water gegeven ph 5.9.

      Weet er iemand hoe je foto's er op moet zetten?

      Mvg janga85

      Comment


        #4
        Re: 9 PP uit zaad

        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...372#post120372

        Comment


          #5
          Re: 9 PP uit zaad

          Dag mensen,

          Sorry voor de late reactie ben erg druk geweest met werk (horeca).

          Ik zou graag wat hulp willen hebben want mijn blad van 2 planten begint aan het uiteinde wit te worden aan de bovenste blad.

          Wie o wie zou mij kunnen zeggen wat het is?
          Bvd M
          Attached Files

          Comment


            #6
            Re: 9 PP uit zaad

            Lijkt een sporenelement gebrek daar het geheel boven in de plant plaats vind. Ijzer gebrek geeft geel/witte kruinen. Oorzaak is vaak een zuurstofarme wortel door overwateren/inklinken van de bodem of een verkeerde bodem PH. Maak in vervolg de foto's onder normaal licht op de gele hps foto's zien we nauwelijks wat.

            Comment


              #7
              Re: 9 PP uit zaad

              Dag flintstone,

              Ja het zit idd boven in de plant!! Kan het ook door een te hoog ec in het aarde? Want heb ze 12dagen geleden over gepot en toen bevochtig met beetje wortelstimulator erbij, vandaag heb ik de dames pas weer alleen afgezuurd water gegeven! Heb ze elke dag bekeken en gevoelt ze zagen er super uit, nu nog steeds maar deze minder !

              Hier een betere foto

              Bedankt voor je reactie

              Gr janga
              Attached Files

              Comment


                #8
                Re: 9 PP uit zaad

                Hallo allemaal

                Toch maar lid geworden van dit mooie forum, je blijft leren hier al loop je jaren mee of je rookt al velen jaren wiet je steekt hier veel op.
                Zelf ben ik een roker en gesteld op topwiet en dat is nu het probleem helaas niet meer te vinden. Wil dus 5 plantjes top gaan kweken vanaf zaad op max 600 watt. Heb zo veel informatie hier gevonden dat het moeilijk kiezen word wat de beste manier is vanaf zaad . Ik wil met libertyhaze zaden starten in een kweektent. Mijn vraag is op er iemand mij een volledig schema met alles erop en eraan aarde voeding de hele mikmak is wil mailen, het gaat mij om top wiet dus de lengte van de kweek in niet van belang al duurt het 10 maanden, o wie is op kwaliteit gesteld en stuurt me info

                gr R

                Comment


                  #9
                  Re: 9 PP uit zaad

                  Je maakt beter een eigen topic aan in plaats van iemand het zijne in te pikken ,vinden we hier niet zo leuk wat je doet ...




                  Verzonden vanaf mijn iPhone 6 met Tapatalk uit Groenland.

                  Comment


                    #10
                    Re: 9 PP uit zaad

                    Oorspronkelijk geplaatst door Janga85 View Post
                    Dag flintstone,

                    Ja het zit idd boven in de plant!! Kan het ook door een te hoog ec in het aarde? Want heb ze 12dagen geleden over gepot en toen bevochtig met beetje wortelstimulator erbij, vandaag heb ik de dames pas weer alleen afgezuurd water gegeven! Heb ze elke dag bekeken en gevoelt ze zagen er super uit, nu nog steeds maar deze minder !

                    Hier een betere foto

                    Bedankt voor je reactie

                    Gr janga
                    Last edited by FlintStoned; 20 October 2015, 13:40.

                    Comment


                      #11
                      Re: 9 PP uit zaad

                      Super uit gelegd flintstone

                      Toen ik de grond heb bevochtigt en ze heb overgezet heb ik de ph op 5.9 gedaan maar heb wel 11dagen hun geen water of voeding gedaan omdat ze na mijn idee het niet nodig waren omdat z het super goed deden!

                      Maar ga vanaf nu een week lang als ik ze water moeten geven alleen afgezuurd water geven Met een ph van 5.8 en dan doe ik basis voeding met een ec van 1.7

                      Bedankt!!

                      Comment

                      Bezig...
                      X