Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Combislang buisafzuiger weer terug in hok leiden?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Combislang buisafzuiger weer terug in hok leiden?

    Korting op 420shop
    Beste medekwekers,

    Met tevredenheid kan ik vertellen dat mijn eerste thuiskweek goed gaat! Dat is al heel wat, want ik had erger verwacht haha.

    Nu heb ik uiteraard een buisafzuiger met koolstoffilter en combislang daaraan die het hok uit gaat, maar ik vraag mij af..

    Heeft het nut om via een andere kant de combislang weer in het hok te hangen ivm verse lucht bijv.? Of werkt dit alleen nadelig? Nu verdwijnt de lucht terwijl het na het filter in feite gewone lucht is, graag verbeteren als ik dit verkeerd zie. Ik heb sowieso ventilatie in mijn hok, maar dit vroeg ik mij zo eens af.

    Groetjes!

    #2
    Re: Combislang buisafzuiger weer terug in hok leiden?

    Lees eens wat op het forum heb je meteen antwoord op je vraag
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

    Comment


      #3
      Re: Combislang buisafzuiger weer terug in hok leiden?

      Al gedaan, maar je mag ook linken ipv spuitelf spelen. Google geeft ook geen antwoord

      Comment


        #4
        Re: Combislang buisafzuiger weer terug in hok leiden?

        Google dan eens op bad air syndrome?

        Je geeft veel te weinig informatie om een zinnig antwoord te mogen verwachten.
        Bijv. Is er ook een andere lucht invoer ? Alleen de geur is eruit gefilterd de samenstelling koolzuurgas en zuurstof worden niet veranderd. Even nadenken dus voordat je gaat mopperen op een ander!
        Stemma doet het forum, stout 2017

        Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            Re: Combislang buisafzuiger weer terug in hok leiden?

            als je zelf in een hok gaat zitten en de lucht alleen filtert met een koolstoffilter, dat lucht vervolgens weer in het hok blaast. Hoe lang denk je dat je dat zelf volhoudt?
            [COLOR=#a9a9a9][B][SUB]Een pad ontstaat door er op te lopen[/SUB][/B][/COLOR]

            Comment


              #7
              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              Ip20 ik denk dus niet lang :p maar is het dan nog raadzaam om op de zolder zelf te ventileren of met actieve luchtinlaat te werken?

              Comment


                #8
                Re: Combislang buisafzuiger weer terug in hok leiden?

                Hoe is je temperatuur in en buiten de tent ?
                Stemma doet het forum, stout 2017

                Stemma doet stout (2016)
                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                Comment


                  #9
                  Re: Combislang buisafzuiger weer terug in hok leiden?

                  In de tent met lamp aan rond 28 graden, met lamp uit rond de 20, buiten de tent nog niet gekeken maar gevoelsmatig rond de 18 tot 22 avond/dag

                  Comment


                    #10
                    Re: Combislang buisafzuiger weer terug in hok leiden?

                    Dat kan niet tenzij je een koelkast in je tent hebt

                    Weet je start gewoon een kweekverslag, dan kunnen we meelezen en tips geven als het straks kouder wordt
                    Stemma doet het forum, stout 2017

                    Stemma doet stout (2016)
                    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                    Comment


                      #11
                      Re: Combislang buisafzuiger weer terug in hok leiden?

                      Okido, ga ik dat morgen ff doen. Als de lamp net aan is ligt temp in de tent op 20 graden en 1-2 uur later heeft dat de max van 28 bereikt. Cyclus 12/12 en draait 's avonds/'s nachts. Lamp brand van 19.00 tot 07.00, mss dat dat invloed heeft?

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      Maar ik zal morgen ff alles inzichtelijk maken in een kweekverslag dan buisafzuiger is op temp in te stellen, en 1 grote fan, en een clip fan zorgen voor de verkoeling denk ik

                      Comment


                        #12
                        Re: Combislang buisafzuiger weer terug in hok leiden?

                        Oorspronkelijk geplaatst door ip20 View Post
                        als je zelf in een hok gaat zitten en de lucht alleen filtert met een koolstoffilter, dat lucht vervolgens weer in het hok blaast. Hoe lang denk je dat je dat zelf volhoudt?


                        Beter voorbeeld kan niet volgens mij...

                        Comment


                          #13
                          Re: Combislang buisafzuiger weer terug in hok leiden?

                          Bovendien krijg je een LV van >70% als je de lucht circuleert en da's funest voor de werking van je filter.
                          De zolder zul je sowieso moeten blijven luchten als je daar uitblaast, anders krijg je schimmel op de muren.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment


                            #14
                            Re: Combislang buisafzuiger weer terug in hok leiden?

                            Okido thanks guys. Nu is ie volledig duidelijk. Zo ver dit vraagstuk! Hopen dat het dakraam er zsm weer in zit, maakt het ventileren een stuk makkelijker.

                            Comment

                            Bezig...
                            X