Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Je kan z'n account aanklikken normaal en gewoon een prive bericht sturen "denk ik toch" ?
Daarvoor hoef je niet persé hier lang op te zitten om dat te kunnen doen "denk ik" ?
Ik zie dat je van Maastricht bent ,is er niks dichter in je buurt zelf ?
Verzonden vanaf mijn "iPhone 6" met Tapatalk vanuit Groenland
Oorspronkelijk geplaatst door PotHead SativaView Post
Je kan z'n account aanklikken normaal en gewoon een prive bericht sturen "denk ik toch" ?
Daarvoor hoef je niet persé hier lang op te zitten om dat te kunnen doen "denk ik" ?
Ik zie dat je van Maastricht bent ,is er niks dichter in je buurt zelf ?
Verzonden vanaf mijn "iPhone 6" met Tapatalk vanuit Groenland
Filter zou ik laten staan, altijd een nieuwe halen. Is té kritiek om risico's mee te nemen.
pH meter is alleen goed als die altijd nat (in KCL) bewaard is.
dr 240 is zo'n 150 waard, mits heel, zonder scheuren en zonder beschadigde buizen compleet, inclusief alle hoekjes.
2x verlichting, zal VSA zijn, 100 euro. +/-
Davin 50,-
Afzuiger, 50,-
En nog wat los spul.
350,- max 400,- lijkt me een reële prijs, en dan moet je alleen even een nieuw filter halen, een complete voedingslijn, een controller voor de afzuiger, en eventueel een pH meter.
Het allergrootste nadeel is dat je vriend nu weet dat je wiet gaat kweken.
Filter zou ik laten staan, altijd een nieuwe halen. Is té kritiek om risico's mee te nemen.
pH meter is alleen goed als die altijd nat (in KCL) bewaard is.
dr 240 is zo'n 150 waard, mits heel, zonder scheuren en zonder beschadigde buizen compleet, inclusief alle hoekjes.
2x verlichting, zal VSA zijn, 100 euro. +/-
Davin 50,-
Afzuiger, 50,-
En nog wat los spul.
350,- max 400,- lijkt me een reële prijs, en dan moet je alleen even een nieuw filter halen, een complete voedingslijn, een controller voor de afzuiger, en eventueel een pH meter.
Het allergrootste nadeel is dat je vriend nu weet dat je wiet gaat kweken.
Regel 1 voor wietkwekers : Vertel het niemand.
controller van de afzuiging zit erbij, van het metk davin? Kan dat:p
koolstof filter is een nieuwe.
Iemand ervaring met het aansluiten van de lamp op de vsa?
Comment