Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De Wanneer, welke en wat vraag?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    De Wanneer, welke en wat vraag?

    Korting op 420shop
    Hallo luitjes,

    Zoals mijn naam doet vermoeden ben ik een tamelijk laatbloeier van 28 die graag de kunst van het kweken wilt leren. Nu is mijn vraag als volgt, welke (autoflower) zaadjes kan men mij aanraden voor een redelijke opbrengst, en wanneer(maand) kan ik hiermee beginnen, de bedoeling is om binnen te kweken, mijn zolder is ruim genoeg en heeft een stabiele temperatuur van 25 graden alsmede een prima vochtbalans. Wat heb ik hiervoor nodig qua grond? Ik ben hier compleet nieuw mee, en zou dan om te leren graag zo goedkoop mogelijk willen starten. Ik had in augustus mijn eerste zaadje besteld, en deze kwam na een paar dagen heel mooi uit, echter stopte deze met groeien toen het 5 centimeter hoog werdt, en vervolgens doodging. Ik hoop dat jullie mij hierin kunnen helpen om een klein stappenplannetje te maken, met eventuele producten en het belangrijkst wanneer ik hiermee kan beginnen? van horen zeggen heb ik vernomen dat dit zelfs in deze periode gedaan kon worden zonder warmtelamp of iets dergelijks. maargoed nogmaals ik ben een noob. Ik hoor nog graag van jullie!

    #2
    Re: De Wanneer, welke en wat vraag?

    Op het forum staat alle info die je zoekt ,je zal wel wat de inspanning moeten doen om ze eruit te halen.

    Als starter onder "beginnende kwekers" staat de belangrijkste info terug te vinden voor "starters".

    Succes !


    Verzonden vanaf mijn "iPhone 6" met Tapatalk vanuit Groenland

    Comment


      #3
      Re: De Wanneer, welke en wat vraag?

      Autoflowers zijn het best voor buiten dus voor je die kunt planten is het ongeveer mei 2016.
      Binnen kweken we gewone fem. of reguliere plantjes omdat de kweker dan bepaalt wat er gebeurt en niet de plant.
      Verder als je binnen redelijke wiet wil kweken heb je wel wat basisspullen nodig zoals een goeie lamp, een afsluitbare kast/tent, een afzuiger, een filter, goeie grond en voeding.
      Warmtelampen gebruiken we niet en de luchtvochtigheid is bij zaden bijna niet van belang, behalve dat die niet te hoog moet zijn.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: De Wanneer, welke en wat vraag?

        wiet is behoorlijk prijzig in de shop investeren in een compleet kweektentje is dan ook een goed idee,en ja zonder licht gaat je plant dood.
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

        Comment


          #5
          Re: De Wanneer, welke en wat vraag?

          Laatbloeier van 28 ?
          Stemma doet het forum, stout 2017

          Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

          Comment


            #6
            Re: De Wanneer, welke en wat vraag?

            Het loont om de afgewerkte binnenkweekverslagen op het forum eens te doorlopen....

            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...No-Mercy-quot-)
            Handen in de lucht en groeten aan je tante...

            Comment

            Bezig...
            X