Binnenkweek & licht

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • bigbudwies
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Oct 2015
    • 1

    #1

    Binnenkweek & licht

    Korting op 420shop
    Hey,

    ben uit belgie, het is hier best al aardig koud, nu heb ik een vraag..

    Zijn er soorten binnen te kweken die geen lampen nodig hebben?
    Zijn er soorten die je buiten kan kweken in november-december?

    Grtz
  • budha54
    Grower
    MemberLucky Member
    • Apr 2013
    • 717

    #2
    Re: Binnenkweek & licht

    Nee dat lukt niet !

    Comment

    • PotHead Sativa
      Banned
      • Jul 2015
      • 649

      #3
      Re: Binnenkweek & licht

      [emoji23]


      Verzonden vanaf mijn "iPhone 6" met Tapatalk vanuit Groenland

      Comment

      • De Witte
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Dec 2013
        • 2133

        #4
        Re: Binnenkweek & licht

        Ik ben ook belg, maar...
        Handen in de lucht en groeten aan je tante...

        Comment

        • MakiniF
          Zaadje
          Nieuw Lid
          • Jun 2014
          • 3

          #5
          Re: Binnenkweek & licht

          ik ook belg en heb hier veel geleerd over kweken en kan je ook goedkoop kweken.met bv spaarlampen.

          Comment

          • Helemaal Top
            Junior Grower
            MemberLucky Member
            • Jul 2014
            • 565

            #6
            Re: Binnenkweek & licht

            Geen lampen? Je bedoelt dan voor het raam ofzo? Een autoflower zal je 1 of 2 gram geven in de winter voor het raam.
            En nee buiten kweken in de winter is geen doen. (Weinig licht uren en koud)

            Comment

            • joremkrank
              Cronic Grower
              Lucky Member
              • Oct 2015
              • 3260

              #7
              Re: Binnenkweek & licht

              je moet de skunkchampion hebben staat morgen op marktplaats,ben ik nu te stoned voor.wel het gietwater afzuren met runderazijn,krijg je er ook bij.
              verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

              Comment

              • beowulf
                Exquisite Grower
                MemberLucky Member
                • Nov 2008
                • 6495

                #8
                Re: Binnenkweek & licht

                Winterjuin en look. Stel nu dat het zou kunnen, waarom kweken wij dan met een dure setup en stroomverbruik? Juist ja.

                Ik zou zo'n topics is beginnen deleten want pf.

                Comment

                Bezig...