blad probleem!!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Ser1976
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Nov 2015
    • 3

    #16
    Re: blad probleem!!

    Goedemiddag,

    Mag ik van dit topic gebruik maken?
    Ben Ser, ben sinds dit jaar weer begonnen in een Bonzana 250. moet zeggen dat het best lastig is om in de kast de temperatuur onder controle te houden.
    Heb echter wat blad problemen. Denk zelf aan Calcium/Magnesium tekort en eerde in de richting van Calcium.....

    Wat denken jullie hiervan?

    Bedankt voor de reacties!

    Grt,

    SerWP_20151105_013.jpgWP_20151105_014.jpgWP_20151105_016.jpgWP_20151105_017.jpgWP_20151105_018.jpg

    Comment

    • FlintStoned
      Banned
      • Oct 2012
      • 5580

      #17
      Re: blad probleem!!

      Kalkgebrek. Strange feeling of dejavu. Je stelt de zelfde vraag meermaals. Soort van forum vervuiling noemt men dat.
      Last edited by FlintStoned; 9 November 2015, 10:46.

      Comment

      Bezig...