Voeding problemen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Artie
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Aug 2015
    • 8

    #1

    Voeding problemen

    Korting op 420shop
    Beste medegrowers ,ik ben met mijn eerste kweek gestart en zit new in de dag 25 . Het opstelling is 1 200w led horticoled grow tent met goede afzuiging . Temperatuur is licht aan max 28 licht uit 22 LV is min 45% max 70 % Voeding grotek grow 6-3-7 1 maal 2 ml op 1 ph 5.8 water. Op de 3de[ dag na de eerste voeding tonen paar dames AF feminised AK 49 van de Vision seeds deze verdeling op de main Cola .Ik heb wat rond gelezd en volgens mij er is iets miss met zink kan iemand met meer ervaring deze bevestigen en eventueel een oplossing aanraden?
    Mvg Artie

    ]http://images.tapatalk-cdn.com/15/10/24/18ce7bac17b725b5ab14b193ecbbc181.jpg[/IMG]

    Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Re: Voeding problemen

    Ik zie niks bijzonders aan het topblad, behalve dat ze wat te nat staan waardoor ze wat zuurstoftekort bij de wortels hebben.
    Je hebt de grond niet al te hard aangestampt ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • Artie
      Stekje
      Nieuw Lid
      • Aug 2015
      • 8

      #3
      Re: Voeding problemen

      Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
      Ik zie niks bijzonders aan het topblad, behalve dat ze wat te nat staan waardoor ze wat zuurstoftekort bij de wortels hebben.
      Je hebt de grond niet al te hard aangestampt ?
      Beste Q n Q , dank u voor comment ik heb haar net voor de foto water gegeven en de afbeelding toont niet zo juist wat aan de hand is. Misschien hier op de volgende afbeelding kan je meer zien? uploadfromtaptalk1445694740275.jpg

      Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

      Comment

      • joremkrank
        Cronic Grower
        Lucky Member
        • Oct 2015
        • 3260

        #4
        Re: Voeding problemen

        Je groei kroontjes zijn altijd wat lichter van kleur.niks aan de hand,ik geef aarde ph 6 en cocco,s 5.8
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

        Comment

        • FlintStoned
          Banned
          • Oct 2012
          • 5580

          #5
          Re: Voeding problemen

          Sporengebrek door zuurstof arme grond lijkt het op. Ingeklonken door vroeger eens overwaterd te zijn¿

          Comment

          • Artie
            Stekje
            Nieuw Lid
            • Aug 2015
            • 8

            #6
            Re: Voeding problemen

            2 de week bloei een dame tont dit is dit een voeding problemen of arde of water?

            Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

            Comment

            • Artie
              Stekje
              Nieuw Lid
              • Aug 2015
              • 8

              #7
              Re: Voeding problemen

              uploadfromtaptalk1447495012187.jpg

              Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

              Comment

              • FlintStoned
                Banned
                • Oct 2012
                • 5580

                #8
                Re: Voeding problemen

                Het lijkt erop dat de plant ijzer mist in de kruin. Dit komt vaak door wortels die te zuurstof arm staan. te veel water geven is de hoofdoorzaak of een grond die geheel ingeklonken is of een te volgewortelde pot.

                Comment

                • Artie
                  Stekje
                  Nieuw Lid
                  • Aug 2015
                  • 8

                  #9
                  Re: Voeding problemen

                  Dank je. ..

                  Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

                  Comment

                  • FlintStoned
                    Banned
                    • Oct 2012
                    • 5580

                    #10
                    Re: Voeding problemen

                    Je zou eens met een lange sate prikker flink wat gaten kunnen prikken in de grond. Ja je beschadigt zo ook wat wortels maar in te slecht beluchtte grond werken die wortels sowieso niet goed.

                    Comment

                    • Artie
                      Stekje
                      Nieuw Lid
                      • Aug 2015
                      • 8

                      #11
                      Re: Voeding problemen

                      Nog eens bedankt ik heb haar gezet in groter pot en de wortels inderdaad veel rond gedrijd waren. ..

                      Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

                      Comment

                      • FlintStoned
                        Banned
                        • Oct 2012
                        • 5580

                        #12
                        Re: Voeding problemen

                        Goed gedaan. Binnen een week zouden de kruinen nu weer gewoon groen moeten ogen.

                        Comment

                        • Artie
                          Stekje
                          Nieuw Lid
                          • Aug 2015
                          • 8

                          #13
                          Re: Voeding problemen

                          Nog een vraag ik heb een transplante middel gebruikt voor met een PH 6.0 new ze was op de L C.T. voeding schema , moet het ook zo verder of moet moet er geene geven. ... ?

                          Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

                          Comment

                          • FlintStoned
                            Banned
                            • Oct 2012
                            • 5580

                            #14
                            Re: Voeding problemen

                            Door het overpotten is er nu weer verse, voedingsrijke aarde bij gekomen dus voorlopig even niet voeden.

                            Comment

                            • Artie
                              Stekje
                              Nieuw Lid
                              • Aug 2015
                              • 8

                              #15
                              Re: Voeding problemen

                              Oke bedankt. .

                              Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

                              Comment

                              Bezig...