Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beginner zoekt (oogst)tips =)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16

    Comment


      #17
      Re: Beginner zoekt (oogst)tips =)

      Zie das nog eens een duidelijk geformuleerd antwoord zie dadde !!! [emoji869]🏼


      Verzonden vanaf mijn iPhone 6 met Tapatalk uit Groenland.

      Comment


        #18
        Re: Beginner zoekt (oogst)tips =)

        <ja..schrikkende planten die ook kunnen voelen enzo. Da's alleen in de Efteling>

        Bij dat plaatje in bericht #4 kijk je dus of er bruine haren (pistils, een plant heeft geen haarlinkje>
        Als je je goed voorbereid kun je echt wiet oogsten.

        Dit is een leuk plantje, en het staat mooi in de keuken, maar echte wiet waar je gestrekt van gaat moet je er niet van verwachten.
        't Is meer een plantje voor de gezelligheid moet je maar denken, en da's ook leuk.
        Mijn hele huis staat vol plantjes voor de gezelligheid.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #19
          Re: Beginner zoekt (oogst)tips =)

          Frappant zo doe ik het ook,

          Comment


            #20
            Re: Beginner zoekt (oogst)tips =)

            Ik heb even geprobeerd een foto van de trichomen te maken en dit is tot hoever ik nog een redelijk scherpe foto kon maken zonder al teveel professionele loepen etc te kopen.
            Wat denken jullie? IMG_20151028_115424.jpgIMG_20151028_115527.jpgIMG_20151028_120000.jpg

            Comment


              #21
              Re: Beginner zoekt (oogst)tips =)

              Oorspronkelijk geplaatst door elbereth View Post
              Ik heb even geprobeerd een foto van de trichomen te maken en dit is tot hoever ik nog een redelijk scherpe foto kon maken zonder al teveel professionele loepen etc te kopen.
              Wat denken jullie?

              Ik denk dat er zoiezo niet echt van weedje kan gesproken worden ,zijn wel heel fluffy toestanden bij jou precies
              Ook aan je foto kunnen we niet veel zien ,je moet echt een toestelletje hebben die 200x zoomt of 500x zoomt ,dan zie je de

              trichomes op deze manier => trichrome_oogsten.jpg

              Zo kan je het echt niet zien ,ik wacht zelf ook op een toestelletje die ik bestelde om het beter te kunnen beoordelen ,straks mag ik effe een
              microscope lenen van iemand ,hoop daar ook wat meer te kunnen mee zien dan bv met een vergrootglas ,want dat lukt ook niet echt ermee.

              Denk dat je oogst niet veel belovend zal brengen wel jammer van al de tijd (en moeite) ...

              Comment

              Bezig...
              X