Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

haze altijd 80% wit??? Ook lemon en White? e

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Oogsten en Drogen: haze altijd 80% wit??? Ook lemon en White? e

    Korting op 420shop
    Hoi. Mijn plant staat nu 2 maanden in bloei. Ze is een haze sativa. Qua geur denk ik zelf aan een lemon. Maar de haartjes blijven wittig. De kristallen zijn goed zichtbaar met het blote oog....Ik vind het lastig om te beoordelen hoever de trichomen verkleurd zijn. ..Hoe voeg ik een foto toe???
    Verder lees ik dat de meeste haze soorten 8 tot 12 weken moeten. Het liefst wil ik in 2 keer oogsten. Wat vroeger voor optimale thc en wat later voor hoger cbd....
    Wie heeft er ervaring met haze planten?
    Ik vermoed dat ze bijna klaar is. ..Maar ze doet het nog prima. Dus ik wil ook niet te vroeg oogsten! Wat is wijsheid? Ze heeft er nu dus 2 maanden opzitten. ...
    Even de agenda erbij gepakt. Eerste haartjes zondag 30 augustus. Dus nu 9,5 week onderweg?
    0
    Geen idee wat ik moet invullen
    0%
    0
    nog steeds geen idee
    0%
    0

    #2
    haze altijd 80% wit??? Ook lemon en White? e

    De bloei (effectieve bloei) begin je best te rekenen vanaf de eerst budvorming ,dus haartjes is voor de voor bloei ,dacht daar een pic van te hebben wacht ...



    Verzonden vanaf mijn iPhone 6 met Tapatalk uit Groenland.
    Last edited by PotHead Sativa; 27 October 2015, 10:51.

    Comment


      #3
      Re: haze altijd 80% wit??? Ook lemon en White? e

      Wat vroeger voor optimale thc en wat later voor hoger cbd....
      CBD aandeel is puur afhankelijk van de strain dat ligt genetisch vast. Ik denk dat je CBD verward met CBN wat een afbraak product is van THC en voor een deel voor het stonde effect zorgt.

      Verder oogst je op de trichoomharsbollen en niet op de pistelkleur. https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...sten-Trichomes

      Comment

      Bezig...
      X