Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Van buiten naar binnen bing bang autoflower

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Van buiten naar binnen bing bang autoflower

    Korting op 420shop
    Ik heb twee weken geleden mijn big bang autoflowers naar binnen gehaald vanwege de kou. Ik heb echter geen lampen etc om ze binnen van genoeg licht te voorzien. De planten beginnen te bloeien maar de vooruitgang gaat erg langzaam. Doordat ze weinig licht krijgen nemen ze weinig water, de grond blijft lang vochtig.

    Hebben jullie tips om er voor te zorgen dat mijn planten het toch halen en dat ik er over een aantal weken toch nog wat grammetjes af kan halen? Ik heb de zaadjes 22 augustus in de grond gezet en twee weken geleden naar binnen gehaald.

    Fotos zijn van gister en vandaag



    uploadfromtaptalk1446306685198.jpg

    uploadfromtaptalk1446306639701.jpg

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

    #2
    Re: Van buiten naar binnen bing bang autoflower

    Achter het raam gaat dat nu niks meer worden. AUtoflowers moet je hoog zomer buiten laten bloeien. Je bent dus veel te laat gestart, helaas. Aan deze plantjes komt een gram of 3 erg fluf spul. Niet echt de moeite waard om te drogen.

    Of je kweekt binnen met gepaste kweekverlichting , of je kweekt buiten maar dan start je dus begin / midden Mei.

    Voor het raam kan je vergeten.

    Comment


      #3
      Re: Van buiten naar binnen bing bang autoflower

      Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post
      Achter het raam gaat dat nu niks meer worden. AUtoflowers moet je hoog zomer buiten laten bloeien. Je bent dus veel te laat gestart, helaas. Aan deze plantjes komt een gram of 3 erg fluf spul. Niet echt de moeite waard om te drogen.

      Of je kweekt binnen met gepaste kweekverlichting , of je kweekt buiten maar dan start je dus begin / midden Mei.

      Voor het raam kan je vergeten.
      Thanks voor je snelle reactie!
      Deze kweek is dus eigenlijk al verloren? Of is er nog een andere manier om het te redden..



      Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

      Comment


        #4
        Re: Van buiten naar binnen bing bang autoflower

        Je kan overwegen om er 2 30 wat spaarlampen vlak boven te hangen maar in feite kweek je dus in het verkeerde seizoen met autoflowers. Gewoon de winter gebruiken om je hier op het forum eens goed in te lezen in de materie en volgend jaar fatsoenlijke start maken. Deze poging gaat je niet echt rookwaar opleveren al kun je het altijd proberen.

        Comment


          #5
          Re: Van buiten naar binnen bing bang autoflower

          Dat is idd de goedkoopste oplossing om toch nog iets te kweken wat je kan roken. Bij de Action hebben ze wel goedkope liggen. Denk ook wel even aan de geur, zodra ze beginnen te bloeien gaan ze ruiken he
          [COLOR=#a9a9a9][B][SUB]Een pad ontstaat door er op te lopen[/SUB][/B][/COLOR]

          Comment


            #6
            Re: Van buiten naar binnen bing bang autoflower

            Een stuk of 20 spaarlampen erboven dan, op 18/6.
            Met twee spaarlampjes van de Action hou je ze ook alleen maar in leven.

            Aan het bolle blad en de gele kleur zie je dat ze inderdaad wat te nat staan.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: Van buiten naar binnen bing bang autoflower

              Thanks voor de reacties ik heb me inderdaad nog niet optimaal ingelezen!
              Vind het zonde om ze niet te laten staan dus ga met een lamp proberen om er in ieder geval nog iets van af te halen.
              Volgende zomer eerder beginnen

              Comment


                #8
                Re: Van buiten naar binnen bing bang autoflower

                Succes en meer geluk volgend voorjaar.

                Comment

                Bezig...
                X