zelf kast bouwen?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • tricky
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Nov 2015
    • 2

    #1

    zelf kast bouwen?

    Korting op 420shop
    hallo iedereen!

    ik heb eindelijk de kans een kast te bouwen! ik ben timmerman en wil
    graag een kast timmeren in de schuur. nu heb ik op google gezien dat de meeste kasten 1x1x2 zijn...
    de ruimte die ik heb is 2x1x1.5... kan dit wat hoogte? en wat voor verlichting kan ik het beste gebruiken?
    (ik heb gelezen dat je kan kweken met LED... geld dit ook voor inbouw spots? en hoeveel heb ik er dan nodig..)
  • Ronthebudman
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • May 2015
    • 916

    #2
    Re: zelf kast bouwen?

    Er is een aparte afdeling over microkweekkasten hier op het forum. Daar staan vele voorbeelden.
    Succes.

    Comment

    • bramonius
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Feb 2012
      • 793

      #3
      Re: zelf kast bouwen?

      dan laat je ze toch gewoon horizontaal groeien....

      Comment

      Bezig...