Hoge temperatuur?? Wat te doen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • BLAZE2BLAZE
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Aug 2009
    • 108

    #16
    Re: Hoge temperatuur?? Wat te doen

    Ik heb het allemaal nog eens goed bekeken met een vergroot glas en ik zie ze niet sorry man ik denk die ene misvormde plant bedoelen jullie dat er beestjes zitten met die witten vlekken op de blaadjes ?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    sigpic

    Comment

    • BLAZE2BLAZE
      Ultra Stoner
      MemberLucky Member
      • Aug 2009
      • 108

      #17
      Re: Hoge temperatuur?? Wat te doen

      Jullie bedoelen de 2e foto toch over die plant hebben jullie het.


      Sent from my iPhone using Tapatalk
      sigpic

      Comment

      • FlintStoned
        Banned
        • Oct 2012
        • 5580

        #18
        Re: Hoge temperatuur?? Wat te doen

        Denk wel dat ze die bedoelen al zien die vlekken op dat blad me eerder uit als gevolg van voedingswater op je blad knoeien dan zuigschade van spint of trips.

        Comment

        • BLAZE2BLAZE
          Ultra Stoner
          MemberLucky Member
          • Aug 2009
          • 108

          #19
          Re: Hoge temperatuur?? Wat te doen

          Ik had ook begrepen als het trips zijn dat het niet schadelijk is . Maar dat heb ik me laten zeggen dus ik weet niet


          Sent from my iPhone using Tapatalk
          sigpic

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #20
            Re: Hoge temperatuur?? Wat te doen

            Wie heeft je dat verteld ?
            De leverancier van de stekken ?
            WC eend.

            2e foto is thrips schade.
            Zuigen het blad leeg -> blad is niet meer groen -> fotosynthese verminderd -> magere toppen.

            Alles over beestjes staat in de helpdesk.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            • joremkrank
              Cronic Grower
              Lucky Member
              • Oct 2015
              • 3260

              #21
              Re: Hoge temperatuur?? Wat te doen

              heb er niet vaak last van gehad ,maar denk ook dat het trips zijn,deze stelen energie van je plant.
              verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

              Comment

              • BLAZE2BLAZE
                Ultra Stoner
                MemberLucky Member
                • Aug 2009
                • 108

                #22
                Re: Hoge temperatuur?? Wat te doen

                Ik kan roofwantsen uitzetten of plant vitality gebruiken wat kunnen jullie mij adviseren


                Sent from my iPhone using Tapatalk
                sigpic

                Comment

                • FlintStoned
                  Banned
                  • Oct 2012
                  • 5580

                  #23
                  Re: Hoge temperatuur?? Wat te doen

                  vitality is vooral preventief. het versterkt de celwanden. Het dood niet de zuigers zelf.

                  Comment

                  • BLAZE2BLAZE
                    Ultra Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Aug 2009
                    • 108

                    #24
                    Re: Hoge temperatuur?? Wat te doen

                    Ik heb dit nu gehaald weet er iemand er wat van? Is wel biologisch afbreekbaar en advies was de hele run te gebruiken




                    Sent from my iPhone using Tapatalk
                    sigpic

                    Comment

                    • vaperke
                      Expert Grower
                      420 MemberMemberLucky Member
                      • Jul 2015
                      • 1488

                      #25
                      Re: Hoge temperatuur?? Wat te doen

                      ik herken het omdat ik het mijn vorige kweek ook had.

                      Ik heb het kunnen inperken door van die vliegstrips en het Orius-systeem (roofwantsen). Maar ook te laat en dus een kleine opbrengst.

                      Doe zoals ik en sproei ze preventief met neem de volgende keer.
                      Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                      Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                      Comment

                      Bezig...