Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nacht Verlengen of Dag Verkorten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Nacht Verlengen of Dag Verkorten

    In Nederland heb je daltarief van 21:00 tot 07:00 of van 23:00 tot 07:00. Dat is afhankelijk van de netbeheerder.
    Daar komen dan nog de weekends bij, en de nationale feestdagen zijn ook daltarief.

    Bij een dubbele meter betaal je 19.4 cent per kWh dal en 21 cent overdag. (*)

    Bij een enkele meter betaal je altijd 20.2 cent per kWh

    In Nederland moet je dus 50% van je stroomverbruik in het daltarief doen als je daarmee een beetje wil besparen, anders is een enkele meter voordeliger.

    * prijzen bij benadering.

    ---

    nb. Ik heb mijn gegevens ingevuld bij registratie hier, dus mijn locatie kun je bij al mijn berichten zien, rechtsboven.

    Registratie op Sep 2010
    Location Veluwe, Nederland
    Leeftijd 49
    Berichten 14.457
    Blog Posts 2
    Last edited by QnQ; 17 December 2015, 08:05.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #17
      Re: Nacht Verlengen of Dag Verkorten

      ja eigenlijk wist ik wel dat je in nederland woont, want had al iets gezien van een post van de nieuwjaarsdamp ofzoiets en dat was in nederland , dus ik had het moeten weten maar het was nog vroeg dus ik steek het daarop
      Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
      In Nederland heb je daltarief van 21:00 tot 07:00 of van 23:00 tot 07:00. Dat is afhankelijk van de netbeheerder.
      Daar komen dan nog de weekends bij, en de nationale feestdagen zijn ook daltarief.

      Bij een dubbele meter betaal je 19.4 cent per kWh dal en 21 cent overdag. (*)

      Bij een enkele meter betaal je altijd 20.2 cent per kWh

      In Nederland moet je dus 50% van je stroomverbruik in het daltarief doen als je daarmee een beetje wil besparen, anders is een enkele meter voordeliger.

      * prijzen bij benadering.

      ---

      nb. Ik heb mijn gegevens ingevuld bij registratie hier, dus mijn locatie kun je bij al mijn berichten zien, rechtsboven.

      Registratie op Sep 2010
      Location Veluwe, Nederland
      Leeftijd 49
      Berichten 14.457
      Blog Posts 2

      Comment

      Bezig...
      X