Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Te laat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Oogsten en Drogen: Te laat

    Korting op 420shop
    Hi,

    Ik heb een vraag die wel kan gekwalificeerd worden als een domme vraag.
    Ik ben zelf een beginnende kweker, pas sinds dit jaar vanwege een te kort aan eerlijke dealers in de regio.

    Ik heb 3 planten geoogst dit jaar, was een redelijke oogst. Zonder voeding, warmte etc toch een totaal van 150 gram kunnen afhalen.

    Maar dan heb ik de fout gemaakt, ipv in juli meteen mijn laatste 3 plantjes te zetten heb ik gewacht en gewacht en gewacht om dan, wanneer ik bijna zonder wiet zat in september, dan toch mijn zaadjes te gaan ontkiemen want "het was toch goed weer".
    1 van de 3 is amper 10 cm geworden. De andere 2 zijn volledig volgroeid maar quasi geen toppen (tenzij je vingernagel grote meetelt, dan zitten ze vol xD )

    Maar nu dus mijn domme vraag, aangezien ik hier online niks over terugvind;

    Kan ik die andere 2 planten laten staan voor een 2e kweek of zijn die dood en kan ik ze beter wegsmijten? De bladeren zijn nog mooi groei, ondanks dat ze al enkele weken geen aandacht meer hebben gekregen (maar onlangs kreeg ik dus terug zin in een joint en vandaar dus terug wat naar gekeken).

    Ik denk dat ik het antwoord wel al weet, maar wil het toch voor alle zekerheid zeker weten.

    Merci!

    #2
    Re: Te laat

    Als je ze vorst vrij kan houden kun je ze overwinteren met wat aandacht. In het voorjaar voor 21 maart bij mooi lente weer kan dat nog verder bloeien Na 21 maart worden de dagen weer langer als 12 uur en dan gat dat langzaam terug in groei. Echter de kans dat ze dit redden is niet erg groot en verwacht er niet al te veel van. Zelf heb ik ook nog wat laat gezaaide staan.

    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...086#post557086

    Comment


      #3
      Re: Te laat

      Was het zo duur en speciaal zaad dan ? Je zou ook andere kunnen kopen, en je verlies en kennis op de koop toe nemen ?

      Comment


        #4
        Re: Te laat

        En het zijn geen autoflowers ?
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        Bezig...
        X