Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweektent met led te koud

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Kweektent met led te koud

    Dat is ook precies de reden dat ik twee rijtjes van drie heb in de richting van de lamp,
    daartussen staat de heather met een summiere afdekking erboven, tussen de potten!
    Ook rondom heb ik (karton) schuin tegen te potten staan, werkt goed denk ik, tenminste een
    paar keer 's morgens gelijk als het licht aangaat is het in en rondom de potten nog 20 graden of
    meer, boven de potten was het in deze koude nacht weer net onder de 19 graden geweest,
    niet in de gaten gisteravond dat het zo koud was anders had ik de passieve aanvoer van
    de buitenlucht even verwijderd!

    Comment


      #32
      Re: Kweektent met led te koud

      Peter kan je is een fotootje maken van je hok ?


      Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

      Comment


        #33
        Re: Kweektent met led te koud

        Gaat dinsdagavond worden, die foto's en moet dan nog even vogelen
        hoe ze hier op het forum te krijgen, kan de techniek van tegenwoordig
        maar net bijbenen maar ga het zeker proberen!
        Maak iedere dinsdag een paar foto's met en zonder licht omdat dat
        er dan weer een volle week op zit na het uitkomen van de plantjes!

        Comment


          #34
          Re: Kweektent met led te koud

          Hierbij hopelijk de beloofde foto's

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Rechts met de pvc pijp is de passieve inlaat van 75mm die ik in een handomdraai
          op buitenlucht of binnen kan laten aanzuigen!
          De 125mm is links achter niet meer te zien achter de planten, maar deze ligt om de
          hoek in een smal gedeelte achter de tent, waar ik de luchtbevochtiger had staan!
          Je kunt de tube zien, met een klinker voor en achter waar de goudkleurige afdekking op ligt.
          Links staat ook een stukje van de gaas open, maar dit is op de foto niet te zien!
          Voor de rest spreekt voor zich denk ik!
          Voorste plant links en de voorste twee rechts staan nu zo twee weken te knoppen
          links midden een week en rechts achter begint net een paar dagen!
          Helemaal achter een pineapple cush die lijkt nu te beginnen, staat er mooi bij met 9 vingers
          aan de bladeren, maar heeft nog veel in te halen!
          Heb tot nu toe, vandaag 6 weken na het opkomen nog geen slecht blaadje gezien,
          Paar witte puntjes paar weken geleden, waarschijnlijk door overvloedig!
          Had me een paar weken voorgenomen, ook al is er maar eentje die niet om voeding vraagt
          krijgen ze allemaal alleen water, was dus tot nu toe maar eenmaal!
          Iedere morgen schreeuwen ze om water met voeding!!!!
          Krijg de foto's helaas niet gedraaid
          Attached Files
          Last edited by Old Dagga; 2 February 2016, 16:29.

          Comment


            #35
            Re: Kweektent met led te koud

            Je zou er mss wel beter zo 2 panelen inhangen de volgende keer. Die buitenste rand heeft te weinig licht kan je goed zien op de laatste foto.

            Verder staan ze er idd wel mooi bij
            Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

            Comment


              #36
              Re: Kweektent met led te koud

              Nou dat is maar schijn hoor, zelfs uit de 125mm slang die met een bocht van 180 graden
              om de tent zit komt nog een hele hoop licht!
              Maar als je op het moment van de foto bedoeld heb je gedeeltelijk gelijk, daar hangt de lamp
              midden boven de linkse rij en die verhuist rond de middag weer naar het midden, 's avonds
              naar rechts en later op de avond en vroege ochtend in het midden!
              Hoe hoog de licht intensiteit is blijkt wel uit de gezondheid van de bladeren ook onderin deze
              dichte begroeiing, nog geen bruin of geel of ook maar gekleurd puntje blad gezien nu
              vandaag na 6 weken!
              Zo ziet het bladerdak er van boven tot onder uit,
              deze foto is ook van vanmorgen van de achterblijvende Pineapple Kush!

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              Nou dat is maar schijn hoor, zelfs uit de 125mm slang die met een bocht van 180 graden
              om de tent zit komt nog een hele hoop licht!
              Maar als je op het moment van de foto bedoeld heb je gedeeltelijk gelijk, daar hangt de lamp
              midden boven de linkse rij en die verhuist rond de middag weer naar het midden, 's avonds
              naar rechts en later op de avond en vroege ochtend in het midden!
              Hoe hoog de licht intensiteit is blijkt wel uit de gezondheid van de bladeren ook onderin deze
              dichte begroeiing, nog geen bruin of geel of ook maar gekleurd puntje blad gezien nu
              vandaag na 6 weken!
              Zo ziet het bladerdak er van boven tot onder uit,
              deze foto is ook van vanmorgen van de achterblijvende Pineapple Kush!
              Attached Files

              Comment


                #37
                Re: Kweektent met led te koud

                Nice goed bezig


                Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                Comment


                  #38
                  Re: Kweektent met led te koud

                  Dankjewel, ben ook super tevreden tot nu toe, voor mijn eerste opzetje!
                  Zal misschien iets langer duren als bij anderen omdat de temperatuur nu eenmaal wat lager
                  is als bij andere lampen, maar dat maak ik bij warmer weer misschien weer goed!
                  Mijn intensie van kweken ligt ook wat anders dan bij de meeste anderen denk ik!
                  Als ik met deze ronde 150-200 gram zou kunnen oogsten, kan ik genoeg olie
                  maken voor ongeveer een half jaar!
                  Misschien nog een rondje voor het te warm word op zolder, dan heb ik genoeg om
                  in ieder geval volgende winter weer te halen.

                  Comment


                    #39
                    Kweektent met led te koud

                    Wie kan een Beetje mee kijken
                    Ik heb 3 plantjes staan en 1 blijft een beetje achter lijkt het wel maar hoe kan dat

                    Dat is plantje 1



                    Plantje 2:


                    Plantje nummer 3



                    En nog een keer allemaal


                    Nummer 1 staat rechts op de foto die gaat het beste nummer 2 in het midden en nummer 3 blijft een beetje achter maar hoe kan dat?

                    Mvg holl3nd1


                    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                    Comment


                      #40
                      Re: Kweektent met led te koud

                      Maar waarom heb je er een scrognet ingangen als je het niet gebruikt?

                      Comment


                        #41
                        Re: Kweektent met led te koud

                        je plantjes lijken last te hebben van lichtstress is het wel helemaal donker in je tent? te warm op tophoogte kan ook.zoals ze er nu bijstaan zou ik ze persoonlijk eruit trekken.
                        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                        Comment


                          #42
                          Re: Kweektent met led te koud

                          Yep, duidelijk lichtstress door onregelmatig licht aan/uit.
                          Gebeurt dat wel elke dag dezelfde tijd ?
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment


                            #43
                            Re: Kweektent met led te koud

                            Dat is de vraag niet maar ik wist niet hoe ik het moet doen maar nu liggen de toppen wel allemaal in het ligt dus gebruik het een beetje en had hem er te laat in gehangen dus beetje fout gegaan [emoji51]


                            Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                            Comment


                              #44
                              Kweektent met led te koud

                              Dankje wel voor de reacties ik gebruik elke dag de zelfde uren licht en voedinglijn van hesi aarde verder is het helemaal donker temperatuur met licht aan 27 graden met licht uit 20
                              Ph 5.8 ec 2.0 alle lampjes zijn afgeplakt
                              Mvg holl3nd1
                              Last edited by Holl3nd1; 22 February 2016, 09:46.

                              Comment

                              Bezig...
                              X